Ribbtur ut til fiskeværene.

Det var en fantastisk fin tur med en trygg god båt og en stødig båtfører som ga mye god informasjon... les mer

Anmeldt 2 uker siden
grekvi
Bergen, Norge
Finfin aktivitet på Herøy

Flott båttur, kunnskapsrik sjåfør og behagelig kjøring. Bekvemme båter og godt tilrettelagt... les mer

Anmeldt 5 uker siden
Mskar64
Saarbrücken, Tyskland

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Veldig bra tur som inneholdt både raske båter, sjøsprøyt og trivelige guider som fortalte litt underveis om historien til stedene vi besøkte.
God valutta for pengene
To våksne og en 14 og 16 åring som alle var meget fornøyde

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, 337henrikn
Anmeldt 9. oktober 2020 via mobile enheter

En superfin tur til øyene/ skjærgården utenfor vakre Seløy. Trygge, nye RIB- båter med entusiastiske og kunnskapsrike båtførere gjorde turen til en flott og spektakulær tur. Alke kiste seg; ung som gammel. 3 ørner så vi og vi lærte om Sandsunværulykka.Tar gjerne nye RIB-turer med dere som mannskap!

Dato for opplevelse: oktober 2020
1  Takk, Siri J
Anmeldt 15. august 2020

Gøy med vind og store bølger, bra rib-kjøring, og spennende og godt formidla lokalhistorie. Så havørn!

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, H6730CJmaried
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Utrulig god formidling av historie frå og om fiskeværa på Helgeland undervegs på ribturen. Anbefalast! Kjem tett på havet, fiskekulturen og viktig norsk historie.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, anneckap
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en utrolig flott opplevelse på rib-tur. Fin båttur, interessant og kunnskapsrik guiding og vi ble godt ivaretatt på alle måter. Jeg vil absolutt anbefale dette!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Nina_Osl0