Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Flott liten leilighet, med toppers utsikt fra «Naustet 2». Vi var heldige som fikk Naustet 2, fordi Naustet 1 ikke har sjøutsikt. Veldig gode madrasser. Frisk og god luft. Gode fiskemuligheter, med stang fra land. På dager hvor været ikke er helt bra, kunne det kanskje vært greit med en liten tv og radio på rommet. Flott terrasse med morgensol, nedenfor. Hyggelig og imøtekommende vertskap. Kan anbefales!

Takk, Torild P
Anmeldt 1. september 2020

Etter et par raske sms så fikk vi booket et rom på kort varsel. Et meget hyggelig vertskap møtte oss når vi kom. Nydelig beliggenhet inne i en skjermet bukt, og rommet vi bodde på (Naustet 2) var rent og pent med fin utsikt ut mot fjorden. Vi bestilte frokostbrett på døren til neste morgen - godt utvalg og rikelig med mat og drikke samt nytraktet kaffe.

Anbefales.

Romtips: Rommet "Naustet 2" har havutsikt.
Dato for oppholdet: august 2020
Takk, kesjursen
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde fire netter på Arvidbrygga og storkoste oss. Et herlig sted for fiske, bading og avslapping. Anbefaler å bruke noen dager her. Beliggenheten er topp, i en lun bukt med utsikt til Dønnamannen og de syv søstre. Veldig hyggelig vertskap, takk for at dere tok så godt imot oss. Vi kommer gjerne tilbake!

Takk, tbrastad
Anmeldt 8. juli 2020

Vi har bodd i Ragnhildsstua, nydelig hytte, romslig hytte som passer perfekt for 2 par. Veldig fin standard, og er et utmerket utgangspunkt for turer i en utrolig vakker Helgelandsnatur. Hyggelig og flott vertsskap.

Takk for oss :-)

2  Takk, runeolsen67
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Flott sjøhytte som ligger helt i fjæra. 1 soverom m køyeseng og 2 senger på svært bratt hems. Utekjøkken og brygge man kan fiske fra. Usjenert og med flott utsikt. Kan nok være relativt værhardt. 10 minutters kjøretur til matbutikk og restaurant.

1  Takk, Hege Johanna S