“Små porsjoner, «dagens fangst»”
Anmeldelse av Augustbryggo

Augustbryggo
Vurdert som nr. 1 av 5 Restauranter i Herøy
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Hadde nydelig kveite, som var dagens fangst på menyen. Smaken var utsøkt og ikke minst den fantastiske utsikten gjorde opplevelsen fin. Dessverre var vi som valgte kveite like sultne når vi gikk derfra, noe som trakk en del ned på totalopplevelsen.

Takk, Wander54003781530

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og personlig service i vannkanten. Spektakulær utsikt til syv søstre. Spennende og variert meny. Heia kokken!

2  Takk, 186helenes
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk sted ned nydelig mat, delikat presentert, personlig service, god stemning og rå utsikt mot de syv søstre. Vi kommer igjen!

Takk, eklome
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Litt tilfeldig stakk vi innom dette stedet. Overraskelsen var stor med en service i verdensklasse og interiør som setter stemningen med sitt maritime preg. Snacsmenyen hadde flere spennende valg og det endte med to, en sjøkreps og en kamskjell. Helt spesiell høy kvalitet på råvarer kombinert med spennende garnityr som fremhevet de rene sjømat smakene. Dette ble et høydepunkt på Helgelandsoppholdet. Hit ønsker vi oss tilbake.

2  Takk, Henning H
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

God mat, veldig hyggelig personale og trivelige lokaler. Muligens litt dyrt, men det gjør ingenting. Viktig at slike steder overlever. Vi overnattet også to netter og verten var veldig hjelpsom og fikset også tilrettelegging av lading av elbilen, noe vi satte stor pris på! Helgelendingene er et hjelpsomt folk!

Takk, Shofter

Reisende som så på Augustbryggo, så også på

Har du vært i Augustbryggo? Del dine erfaringer!