“Gourmetmat”

Augustbryggo
Vurdert som nr. 1 av 5 Restauranter i Herøy
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk ovnsbakt kveite med overraskende tilbehør. Fenomenal utsikt og hyggelig betjening. Et mustbesøk på Helgelandskysten.

Takk, Tormod K

Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Nydelig sted med atmosfære. Maten var helt nydelig, ovnsdamoet kveite og crème bulet til dessert. Utsikt mot de 7 søstre og Dønnamannen Anbefales.

Takk, Gerd Anne J
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Hadde nydelig kveite, som var dagens fangst på menyen. Smaken var utsøkt og ikke minst den fantastiske utsikten gjorde opplevelsen fin. Dessverre var vi som valgte kveite like sultne når vi gikk derfra, noe som trakk en del ned på totalopplevelsen.

Takk, Wander54003781530
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og personlig service i vannkanten. Spektakulær utsikt til syv søstre. Spennende og variert meny. Heia kokken!

2  Takk, 186helenes
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk sted ned nydelig mat, delikat presentert, personlig service, god stemning og rå utsikt mot de syv søstre. Vi kommer igjen!

Takk, eklome

Reisende som så på Augustbryggo, så også på

Har du vært i Augustbryggo? Del dine erfaringer!