“Veldig god fiskeburger”
Anmeldelse av Nordkapp Havpark as

Nordkapp Havpark as
Vurdert som nr. 1 av 3 Restauranter i Gjesvær
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste en nydelig lokal variant av fiskeburger servert i stemningsfulle omgivelser og superhyggelig service! Anbefales!

Takk, roymrtn

Anmeldt 4. juli 2020

God mat, hyggelig betjening og nydelig utsikt. Helt unik opplevelse. Må nesten ta flere turer for å smake på flere lokale retter da de har oppdatert menyen. Gleder meg :)

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, Allycat321
Anmeldt 2. juli 2020

Kjempegod service, nydelig mat og fine omgivelser :) Her kommer du garantert til å få en god opplevelse.

2  Takk, irinatT9814VK
Anmeldt 2. juli 2020

Maten her var nydelig, anbefaler virkelig fiskebrød❤️
Veldig familievennlig også. Fantastisk utsikt under måltidet

2  Takk, Adinaelise
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Reisende som så på Nordkapp Havpark as, så også på

Gjesvær, Finnmark

Har du vært i Nordkapp Havpark as? Del dine erfaringer!