RIB safari across the Hardangerfjord

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Hardangerfjord Adventure på
Anmeldt 30. juni 2021

Vår guide var svært kunnskapsrik, brukte god tid og var opptatt av sikkerhet. Vi hadde en opplevelsesrik tur på speilblank Hardangerfjord. Mye valuta for pengene, anbefales på det varmeste! Kari, Wanja, Karen Marie og Aslaug

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, aslaugn2017
thor-arvid, Daglig leder på Hardangerfjord Adventure, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juni 2021

Takk for omtale Aslaug! Så kjekt at de hadde en opplevelsesrik tur.

Anmeldt 14. mai 2021 via mobile enheter

En veldig fin tur som anbefales. Enkelt, ryddig, lærerikt og morsomt. Flink «Kaptein» og guide.

Dato for opplevelse: mai 2021
Takk, johansN4653FT
thor-arvid, Daglig leder på Hardangerfjord Adventure, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. mai 2021

Tusen takk for tilbakemeldingen! Kjekt at de koste dykk på tur med oss. Velkommen igjen!

Anmeldt 14. mai 2021 via mobile enheter

Fantastisk tur selv med litt regn!!Flere fossefall og herlige historier fortalt med et glimt i øye av kapteinen vår. Utrolig flott tur

Dato for opplevelse: april 2021
Takk, Navigate46424082877

Anmeldt 23. april 2021

Fantastisk flott tur med nydeleg natur! Kjekt med høg fart, god guiding og gode venerSpennande å sjå den vakre heimstaden frå ein annan vinkel!

Dato for opplevelse: april 2021
1  Takk, GroJ23
thor-arvid, Leder  på Hardangerfjord Adventure, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. april 2021

Tusen takk for flott omtale! Kjekt at dykk hadde da kjekt på tur.

Anmeldt 4. mars 2021 via mobile enheter

Fantastisk tur på fjorden med fart og morro, minstemann på 7 var litt skeptiske før turen, gliste fra øre til øre etterpå. Anbefales!!

Takk, 946runel
hardangeradventure, General Manager på Hardangerfjord Adventure, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. mars 2021

Tusen takk for tilbakemeldingen! Kjekt at alle koste seg på tur med oss. Velkommen igjen!