“Knallgod pizza”
Anmeldelse av Øvreviken Pizzeria

Øvreviken Pizzeria
Vurdert som nr. 1 av 3 Restauranter i Øystese
Beskrivelse: Mambo Pizzeria ligger rett ved sjøen i Øystese. Med nydelig utsikt utover Hardangerfjorden og Folgefonna kan du nyte våre Pizza enten du er alene, med venner eller med familie. Mambo pizzeria har stor fokus på å levere god mat og god service. Velkommen innom!
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk god pizza og super service. Beklagelig at stedet ikke har fått skjenkebevilgning. Men uansett pizzaen her anbefales

1  Takk, 741olef

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Helt nydelig mat! Superhyggelig betjening. Virkelig verdt turen innom om du er i området. Hjemmelaget hvitløksdressing var prikken over i’en

1  Takk, lisebyen
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Bra mat. Mye mat for pengene. Vi prøvde pizza og calzone,var veldig fornøyd med dette Hyggelig folk. Verd turen innom.

1  Takk, 276runel
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig personale og veldig god pizza. Fin beliggenhet på kaien i Øystese. Veldig god pizza.

1  Takk, Pokipsy
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Store, mettande og velsmakande pizzaer! Veldig god service! Koselig plass som innsendar kan gå god for!

1  Takk, TovenST

Reisende som så på Øvreviken Pizzeria, så også på

Har du vært i Øvreviken Pizzeria? Del dine erfaringer!