“Middag”
Anmeldelse av Øvreviken Pizzeria

Øvreviken Pizzeria
Vurdert som nr. 1 av 3 Restauranter i Øystese
Beskrivelse: Mambo Pizzeria ligger rett ved sjøen i Øystese. Med nydelig utsikt utover Hardangerfjorden og Folgefonna kan du nyte våre Pizza enten du er alene, med venner eller med familie. Mambo pizzeria har stor fokus på å levere god mat og god service. Velkommen innom!
Anmeldt 25. juli 2020

Kjempedeilig mat og utrolig god service!
Fikk hjemmelaget falaffel og deilig pizza som hele familien var fornøyd med. Vi koste oss ute i solen med nydelig utsikt og fantastisk hyggelig service.

1  Takk, kristinelisabethh

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Kjempe god mat og god service, nydelig plassering med sjøen.
God mat for både voksne og barn. Anbefales på det varmeste.

1  Takk, Ambassador788436
Anmeldt 21. juli 2020

Vi er en familie på 4 fra Bergen, og overnattet på Hardangerfjord hotell. Pizza på Mambo var en perfekt enkel og god middag for oss. Koselig og uhøytidelig, med meget god service.

1  Takk, Daydream251443
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

God service og pizza, hjemmelaget falaffel er å anbefale! Mye bedre mat enn hvordan det ser ut på utsiden. Renslig og smilefjes på matkontrollen.

1  Takk, 561larseriks
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Me kjøpte pizza og den var heilt perfekt! Kjempegod mat og veldig god service! Tusen takk for oss! Me kjem attende!

2  Takk, Q2163GGlindal

Reisende som så på Øvreviken Pizzeria, så også på

Har du vært i Øvreviken Pizzeria? Del dine erfaringer!