“På vårt opphold i Øystese”
Anmeldelse av Øvreviken Pizzeria

Øvreviken Pizzeria
Vurdert som nr. 1 av 4 Restauranter i Øystese
Beskrivelse: Mambo Pizzeria ligger rett ved sjøen i Øystese. Med nydelig utsikt utover Hardangerfjorden og Folgefonna kan du nyte våre Pizza enten du er alene, med venner eller med familie. Mambo pizzeria har stor fokus på å levere god mat og god service. Velkommen innom!
Anmeldt 8. oktober 2020 via mobile enheter

På vårt opphold i Øystese stakk vi innom Mambo grunnet gode omtaler her inne, og det angret vi ikkje på! Vi spiste ein fantastisk god Pizza, samt ein stor og kjempegod Calzone. Utrulig mat, og utrulig proft og hyggelig personale!!
ANBEFALES!!!!!

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, Stenarsen

Anmeldt 19. september 2020

Helt fantastisk mat, utrolig god service, rent ryddig og veldig koselig.
Dette stedet er virkelig å anbefale, så god mat for pengene og den beste kebabtallerken jeg noen gang har spist.
Og de som jobber der var så hyggelige og smilende, vil man ha god mat enten man er på gjennomreise, cup eller noe så dropp innom her.
Skulle gjerne fått 10/10 på alt

Vi kommer definitivt igjen en annen gang

Dato for besøk: september 2020
Takk, Ann_lianne
Anmeldt 23. august 2020

Vi stoppet tilfeldigvis innom på vei hjem fra Bergen. Maten var veldig god og det var også servitøren. Anbefales på det sterkeste.

Takk, 430petterb
Anmeldt 13. august 2020

Vi har vært her flere ganger, og det kommer vi ikke til å slutte med. Maten smaker alltid godt, og porsjonene er mettende. Men det som virkelig skiller seg ut på Mambo, det er hvor mye hjerte og sjel de ligger i kundeservice. De gjør alt i sin makt for at kundene skal bli fornøyde, og man kan være trygg på at man får en god opplevelse her.

Takk, 680sirim
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Veldig god pizza og hyggelig betjening. Passer å dele stor pizza på to personer. Bunnen var kjempegod, mellomting mellom amerikansk og italiensk.
Duken var brukt før, her kunne de kanskje hatt et papirunderlag til hver gjest?

2  Takk, InaMitt
mambopizzeria, Eier på Øvreviken Pizzeria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2020

Hei og takk for at du valgte å spise hos oss. Angående dukene så jobber vi med løsninger som vil være med og bidra for å holde de reine.
Takk for tilbakemeldingen og hjertelig velkommen tilbake.
Mvh Mambo Pizzeria

Reisende som så på Øvreviken Pizzeria, så også på

Har du vært i Øvreviken Pizzeria? Del dine erfaringer!