“Flott plass”
Anmeldelse av Øvreviken Pizzeria

Øvreviken Pizzeria
Vurdert som nr. 1 av 4 Restauranter i Øystese
Beskrivelse: Mambo Pizzeria ligger rett ved sjøen i Øystese. Med nydelig utsikt utover Hardangerfjorden og Folgefonna kan du nyte våre Pizza enten du er alene, med venner eller med familie. Mambo pizzeria har stor fokus på å levere god mat og god service. Velkommen innom!
Anmeldt 10. juli 2021

Utrulig hyggelig plass med kjekke ansatte. God service å utrolig god mat. Fikk god kontakt med daglig leder. Tok seg tid til en prat og fikk gode anbefalinger til plasser vi måtte besøke/sjekke ut i Hardanger.

Takk, kennethrT805MD

Anmeldt 10. juli 2021

Nydelig pizza, lokale drikkevarer og fantastisk god service!! Kan absolutt anbefalast alle forbireisande!!

Takk, christoffeo
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Satan i gatan! Alvorlig god mat og hyggelig betjening Tilfeldig besøk på Mc-tur blei fleire besøk Masse lokal drikke og veldig god mat.

Takk, stian s
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte fyrst ein pizza og fekk til svar at det var ventetid på 30 min. La deretter inn bestilling på 3 pizzaer to minuttar seinare, med ventetid på ein liten halvtime. Etter 30 min var 3 av 4 pizzaer ferdige. Fyrste pizzabestilling skulle dei då starte på. Total tid på fyrste bestilling vart 45 minuttar. Fekk eit gavekort grunna ventetida.
God pizza, men alt for lang ventetid.

Takk, 415renateb
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god pizza, hyggelige ansatte og flott beliggenhet. Anbefaler å prøve den lokale eplemosten fra Spildegarden!

Takk, Roving23577402357

Reisende som så på Øvreviken Pizzeria, så også på

Har du vært i Øvreviken Pizzeria? Del dine erfaringer!