“God mat”
Anmeldelse av Øvreviken Pizzeria

Øvreviken Pizzeria
Vurdert som nr. 1 av 4 Restauranter i Øystese
Beskrivelse: Mambo Pizzeria ligger rett ved sjøen i Øystese. Med nydelig utsikt utover Hardangerfjorden og Folgefonna kan du nyte våre Pizza enten du er alene, med venner eller med familie. Mambo pizzeria har stor fokus på å levere god mat og god service. Velkommen innom!
Anmeldt 23. juli 2021

God mat og god service til tross for at det var travelt for servitørene. Flott mulighet til å sitte ute å nyte sommerkvelden. Kan virkelig anbefales!

Takk, O7249LKsusannes

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig pizza, bra service og flott lokale. Anbefales. Gode muligheter for å sitte ute med tepper og varme ovner. Komme gjerne tilbake.

Takk, 43stianp
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig ekte italiensk pizza! Pent sted med flott beliggenhet rett ved brygga. Hyggelig betjening og alt fungerte bra!

Takk, Lise S
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Fin beliggenhet og god pizza. Nydelig å sitte på bryggekanten å spise en pizza. tok litt lang tid før maten kom. Kort vei til stranda.

Takk, andrehaeraas
Anmeldt 13. juli 2021

Vi koste oss og kommer tilbake Maten smakte nydelig med god lokal drikke! Bordet i sjøkanten var fint i god sommertemperatur Anbefales virkelig!

Takk, 579jennyannel

Reisende som så på Øvreviken Pizzeria, så også på

Har du vært i Øvreviken Pizzeria? Del dine erfaringer!