“Tapas”
Anmeldelse av Øvreviken Pizzeria

Øvreviken Pizzeria
Vurdert som nr. 1 av 4 Restauranter i Øystese
Beskrivelse: Mambo Pizzeria ligger rett ved sjøen i Øystese. Med nydelig utsikt utover Hardangerfjorden og Folgefonna kan du nyte våre Pizza enten du er alene, med venner eller med familie. Mambo pizzeria har stor fokus på å levere god mat og god service. Velkommen innom!
Anmeldt 21. august 2021

Me var en vennegjeng som hadde bestilt bord og blei anbefalt tapas. For en fantastisk mat Og verten sjølv var behjelpelig med både mat og drikke. Me storkoste oss og stemningen var høg- med god hjelp av verten sjølv.

Takk, lailak867

Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Ytterst på bryggekanten i Øystese med utsikt til Folgefonna i sol. Tapas og hvitvin smakte fortreffelig. Hyggelig service av alle ansatte og et internasjonalt miljø blandet gjestene.
Vi valgte humus, aubergine humus begge smakte nydelig og kom med hjemmebakt lefse. Baconsalat og nydelige kyllingklubber krydret og godt stekt med egen saus. Spiser ikke gluten så det har en del friterte retter jeg gjerne skulle smakt. Her vil vi gjerne spise igjen.

Takk, 487vigdish
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Meget god mat. Veldig gode hjemmelagde pitabrød, god pizza, hyggelige betjening og god service. Anbefales på det varmeste!

Takk, OnAir161366
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Var i vakre Øystese og spiste tapas med Libanesisk vri på Øvreviken Pizzeria. Nydelig mat, god service og fantastisk plassering på kaikanten. Tre besøk på 10 dager og alle ganger like fornøyde. Her kommer vi garantert tilbake til høsten. Keep up the good service

Takk, Seaside23444426587
Anmeldt 26. juli 2021

Tusen takk for oss. Dette var en utrolig fin kveld. Super hyggelig service, herlig rødvin fra Libanon og beste pizza med nydelig utsikt til Fonna og stranden.

Takk, 83tonem

Reisende som så på Øvreviken Pizzeria, så også på

Har du vært i Øvreviken Pizzeria? Del dine erfaringer!