“Nydelig pizza!”
Anmeldelse av Øvreviken Pizzeria

Øvreviken Pizzeria
Vurdert som nr. 1 av 4 Restauranter i Øystese
Prisklasse: kr 99 - kr 245
Beskrivelse: Mambo Pizzeria ligger rett ved sjøen i Øystese. Med nydelig utsikt utover Hardangerfjorden og Folgefonna kan du nyte våre Pizza enten du er alene, med venner eller med familie. Mambo pizzeria har stor fokus på å levere god mat og god service. Velkommen innom!
Anmeldt 29. mai 2023

Veldig god pizza med sprø bunn! Bestilte en stor som var akkurat passe til 2.Hyggelig betjening og fin beliggenhet. Vann kom på bordet med en gang. Hadde godt lokalt øl.

Takk, Sightseer157757

Anmeldt 12. mai 2023 via mobile enheter

Vi var 9 venner som prøvde 4 forskjellige pizzaer, Breidablikk, Fuglafjell, Skrott og Fitjadalen. Breidablikk og Fuglafjell var absolutt i verdensklasse. Og alle pizzaene var fantastisk gode. Faktisk verd eit besøk i Øystese aleine. Og betjeningen var oppegående og med på både skjemt og alvor. Alt i alt ein super opplevelse :D

Takk, Discover23569362768
Anmeldt 12. mai 2023 via mobile enheter

Helt FANTASTISK pizza!!! Å få så god pizza på et sted som dette … Snakker vi Norges beste pizzasted? Herlig service, og lokalt øl (Gaukepils), som var en innertier 👍♥️😬

1  Takk, 742geirt
Anmeldt 1. april 2023

Sidan det var varsla på fb at uteserveringa var open i påska dersom fint vær, gjekk me for å nyte denne uteserveringa ( i knall sol!!). Uteserveringa var ikkje open.
Me hadde vert vel nøgde med kvar sin stol og eit pledd, berre me kunne få sitja ute og nyta synet av fonn og fjord. Men fekk beskjed at det berr ville vera oss som sat ute og at det var vind (hallo, ti grader 1. april er kjempe!).
På Hardangerfjord Hotell er det utesevering og her er fleire gjester😄
Det hadde vore lett å setja ut to stolar...
Me kjem kanskje att ei anna gong

Dato for besøk: april 2023
Takk, Climber794863
Anmeldt 26. november 2022

Maten er midt på treet. Veldig lite løsningsorientert service og mangler alltid noe. Mye å forbedre.
De er hyggelig men veldig lite løsningsorientert hvis man skal endre på noe.

Dato for besøk: juli 2022
Takk, Cosmopolitan414458

Reisende som så på Øvreviken Pizzeria, så også på

Har du vært i Øvreviken Pizzeria? Del dine erfaringer!