“Hjelpe meg ikke ide om kor”

Hardangerfjord Hotel Restaurant
Vurdert som nr. 3 av 4 Restauranter i Øystese
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Hjelpe meg ikke ide om kor cider e fra ,den e lokal og det burde de vite .ikke hadde de maten vi ønsket heller ....burde vite de ikke hadde når vi bestilte.bra vinkart litt kjipt å bestille god vin når kunnskap e helt ute skål meg alde og leitz ...Johannes slår til igjen ...og ikke minst Olav bleie ❤️❤️❤️vær hver på så blir det bedre

3  Takk, Dicte190502

Anmeldt 15. november 2016 via mobile enheter

Fantastisk god mat og god service. Servitør med meget høy kunnskap og et kjøkken som leverte.

Prisen var i stiveste laget, spesielt på drikke.

Dato for besøk: november 2016
Takk, KetilHveding
Anmeldt 24. oktober 2016 via mobile enheter

Servere god mat og tilbyr greit utvalg av drikker. God service. Store porsjoner, spesielt på barnemeny.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, KvamHolmefjord
Anmeldt 19. juli 2016 via mobile enheter

Har vært å spist middag her er par ganger og har vært meget fornøyd med det jeg har fått.
Pris og mat har stemt godt,vi har også fått servert lokal eplemost som smakte fortreffelig.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, 36torb
Anmeldt 29. juli 2015 via mobile enheter

Var innom Hardangerfjord Hotel får å sjå kva dei serverte til middag. Dei hadde mykje forskjellig på menyen som kan frista kvar og ein. Veldig flott å sjå at dei servere rettar som er typisk norsk, og ikkje minst rettar med lokale råvarer.

Me var seks stykk som åt middag. Me prøvde hjortegryte, spareribs og høyrygg av storfe (tilberedt ved vakuumkoking).

Alle var svært fornøyde med maten. Den var nydelig dandert, gode porsjonar og eit mørt kjøtt med mykje smak.

Servicen var bra. Servitøren var utanlandsk, men snakka engelsk, så det var ingen problem.

Restauranten var rein, lys og fin, med behagelige møbler og nydelig utsikt mot Hardangerfjorden.

Restauranten hadde fått topp score dersom
menyen hadde vert mulig å finna på heimesida til hotellet, og om nokon hadde tatt imot oss ved inngangen til restauranten slik at me hadde sluppe å leita etter nokon ansatte som kunne hjelpa oss.

Dato for besøk: juli 2015
Takk, 18natalie106

Reisende som så på Hardangerfjord Hotel Restaurant, så også på

Øystese, Hordaland

Har du vært i Hardangerfjord Hotel Restaurant? Del dine erfaringer!