Agoda.com
Travelocity
eDreamsUSD 225
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Vi ankom sent, men Christian ba oss sjekke inn og ta det med ro, mat skulle vi få. Og mat ble det, et herremåltid - selv spiste jeg lam, vanvittig godt og mørt. En fantastisk mottagelse og etterhvert god innføring i eple produkter som Cider lokal Calvados. Supergodt. Nytt rom i rolige omgivelser ga oss en god opplevelse. Vi kommer gjerne tilbake.

2  Takk, Clingh
Anmeldt 7. oktober 2017 via mobile enheter

Vi skulle ha en helg i Hardanger og bestilte et familierom på dette hotellet. Vi betalte 1650,- per natt og fikk da to rom med felles dør. Rommene var svært slitt og virker å være fra 70-80 tallet. Veldig lav standard. Fellesområdene som resepsjon og barområde virker å være av nyere dato og helt ok standard. Frokosten var helt ok, men ikke noe mer enn det. Bassenget på hotellet var uten vann. Servicen var bra, men fasilitetene er for dårlig.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, Christer H
Anmeldt 1. oktober 2017 via mobile enheter

Vi bestille god tid i forveien siden vi skulle se på sykkel VM i Bergen. Tenkte oss da en hotell ved vakre Hardangerfjorden før ferden gikk vidre. Kom rundt kl 15 siden vi ville benytte oss av noen av fasilitetene. Først fikk vi et rom som ikke var rengjort, så etter å ha fått nytt rom tenkte vi at vi skulle ta oss en tur i bassenget. Men det var ikke åpent, dette var tømt.... noe info hadde vært topp. Helt ok buffet, kjøttkaker i brun saus og kylling for å oppsummere varmretter. Alt i alt helt gjennomsnittlig, men med preg av slitasje og lite kreativt kjøkken til tross for at det var mye gjester.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, christerjensen
Anmeldt 29. november 2016 via mobile enheter

Fikk rom i første etasje med verandadør ut på bakkeplan.Hotellet har svømmebasseng og sauna, men det meste bærer dessverre preg av alder og slitasje. Middags menyen bestod av 4 ulike retter + 5 ulike varianter av jule menyer. Ble skuffet over utvalget av øl, kun Hansa på fat og 3 industri øl varianter på flaske. Ingen av de gode lokale håndverk / mikro bryggeriene.

Dato for oppholdet: november 2016
Takk, alfmagne
Anmeldt 16. november 2016 via mobile enheter

Her har nok tiden stått stille. Hotellet er slitent, men de ansatte gjør en hederlig innsats for å redde fasaden.

Det er ikke noen andre lokale gode alternativ, så da er det bare å godta hotellet slik det er. Sengene var gode, TV'en var ny, og badet fullstendig nedslitt.

Dato for oppholdet: november 2016
Takk, KetilHveding