Booking.comUSD 223
eDreamsUSD 223
CheapTicketsUSD 201
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger greit til, men har slitne, små rom i en gammel seksjon som selges som premium vare. Det var litt muggen lukt på rommet, men det luftet vi ut. Restauranten fremsto som passe eksklusiv basert på prisingen, men der stoppet det helt opp. Ledelsen hadde engasjert servitører som ikke klarte å leve opp til oppgaven sin. Resultatet ble feil i vinbestilling, for sen utlevering av mat fra kjøkenet (vi fikk lunket lammekjøtt som sikkert hadde vært godt 40 grader varmere). Det hele toppet seg da vi, etter å ha kansellert en ostebestilling, allikevel fikk servert tre smaksprøver av «prisbelønte oster». Vil anslå mengden ost som totalt 30 gram og for den prisen hotellet skulle ha seg betalt tilsvarte det omtrent 5000kr per kg. Resultatet ble full skjering hvor jeg måtte forkynne min mening om hele besøket. Ledelsen gjør lurt i å bemanne med riktig blanding av kompetanse for serveringen og prising av varene i henhold til faktisk verdi fremover

Takk, Ravn67
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

En natt på hotellet og middag om kvelden.
Fikk små rom i den gamle avdelingen. Dårlig lukt på rommet og spesielt dårlig med mugglukt på toalett/bad. Dette er ikke et 4 stjerners hotell.
Middag om kvelden var en total fiasko. Stressede servitører som gjorde så godt de kunne, men alt ble dårlig. Blåskjell som start var ok, lam kunne vært bra med var lunkent da det ble servert. Bestillte vin , men denne kom først da vi var nesten ferdige med maten, eller flere forespørsler. Tilslutt ostebrett med noen få gram ost på gammel ristet toast som de krevde 170 kr for. Osten fikk de i retur. Totalt sett et svært dårlig måltid.
Dette stedet bør unngås.

Takk, FlekkefjordMynken
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Vi ankom sent, men Christian ba oss sjekke inn og ta det med ro, mat skulle vi få. Og mat ble det, et herremåltid - selv spiste jeg lam, vanvittig godt og mørt. En fantastisk mottagelse og etterhvert god innføring i eple produkter som Cider lokal Calvados. Supergodt. Nytt rom i rolige omgivelser ga oss en god opplevelse. Vi kommer gjerne tilbake.

2  Takk, Clingh
Anmeldt 7. oktober 2017 via mobile enheter

Vi skulle ha en helg i Hardanger og bestilte et familierom på dette hotellet. Vi betalte 1650,- per natt og fikk da to rom med felles dør. Rommene var svært slitt og virker å være fra 70-80 tallet. Veldig lav standard. Fellesområdene som resepsjon og barområde virker å være av nyere dato og helt ok standard. Frokosten var helt ok, men ikke noe mer enn det. Bassenget på hotellet var uten vann. Servicen var bra, men fasilitetene er for dårlig.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, Christer H
Anmeldt 1. oktober 2017 via mobile enheter

Vi bestille god tid i forveien siden vi skulle se på sykkel VM i Bergen. Tenkte oss da en hotell ved vakre Hardangerfjorden før ferden gikk vidre. Kom rundt kl 15 siden vi ville benytte oss av noen av fasilitetene. Først fikk vi et rom som ikke var rengjort, så etter å ha fått nytt rom tenkte vi at vi skulle ta oss en tur i bassenget. Men det var ikke åpent, dette var tømt.... noe info hadde vært topp. Helt ok buffet, kjøttkaker i brun saus og kylling for å oppsummere varmretter. Alt i alt helt gjennomsnittlig, men med preg av slitasje og lite kreativt kjøkken til tross for at det var mye gjester.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, christerjensen