Dicte190502
    • Booking.com
      kr 2 275
    3.4 km fra Hardangerfjord Hotel
    Gratis parkering
    Koselig fjellstue med flott hage. Grill og badestamp.
      kr 1 390
    48.2 km fra Hardangerfjord Hotel
    45.0 km fra Hardangerfjord Hotel
    Se flere hoteller i Øystese
    Anmeldt 16. juli 2020

Fikk rom med havutsikt og balkong, men smale senger ødela opplevelsen. Når du reiser rundt i Norge på hotellferie med en overnatting pr hotell og mye bilkjøring ellers, er det viktig med god mat og få en god natt søvn. På dette hotellet fikk vi ikke spise i restauranten om kvelden, skylte på Corona, men det viste seg at restauranten hadde god plass, men elendig organisering. Frokosten vår OK, men vi reagerte på at personalet som serverte oss maten, tok på pålegg, etc uten hansker, burde ha brukt klyper. Det verste var allikevel sengene, vi sov dårligt denne natten, pga enormt smal dobbelseng og små puter, ingen ekstra puter på rommet.

Romtips: Sjekk bredden på sengene på rommet
    1  Takk, 741olef
    Anmeldt 15. juli 2020

13/7 til 14/7, en overnatting og en middag.
    Rommet var ny opp-pusset og helt ok. Middagen derimot var en helt annen opplevelse. Vi hadde bestilt bord i forkant og så fram til en bedre middag i hyggelige omgivelser - slik ble det dessverre ikke.
    Det startet med at vi måtte vente i nærmere en halv time på menyen som vi fikk etter å be om den. Deretter gikk det nesten like lang tid før vi fikk bestille, samt se vinkartet - som vi også måtte be om. Forrettene, fiskesuppe og blåskjell ble servert med nærmere 10 min mellomrom. Begge rettene var helt middelmådige og ikke verd prisen.
    Hovedretten kom ikke lenge etter forretten. Det gjorde dessverre ikke vinen som ble servert midt under måltidet. Hovedrettene, lam og burger var på lik linje med forretten helt middelmådige og igjen ikke verd prisen. Vi valgte ikke å bestille dessert, men tok heller med oss vinen og satte oss i loungen å nøt utsikten.
    Kort oppsummert hadde vi et måltid som overhodet ikke stod i samsvar med forventningen vår mtp at dette er et 4 stjerners hotell. Når det gjaldt servitørene gjorde de sitt beste. At de ikke hadde erfaringen nok til å håndtere alle gjestene er det andre som må ta på sin kappe.

Takk, 65grethej
    Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Fullstendig mangel på profesjonalitet. Helt kaos på kjøkken og restaurant, og amatørmessig resepsjon. Her MÅ daglig leder på banen. Ventetid og service i restaurant under enhver kritikk 😜 ALDRI MER !!!

2  Takk, torkilb2019
    Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger greit til, men har slitne, små rom i en gammel seksjon som selges som premium vare. Det var litt muggen lukt på rommet, men det luftet vi ut. Restauranten fremsto som passe eksklusiv basert på prisingen, men der stoppet det helt opp. Ledelsen hadde engasjert servitører som ikke klarte å leve opp til oppgaven sin. Resultatet ble feil i vinbestilling, for sen utlevering av mat fra kjøkenet (vi fikk lunket lammekjøtt som sikkert hadde vært godt 40 grader varmere). Det hele toppet seg da vi, etter å ha kansellert en ostebestilling, allikevel fikk servert tre smaksprøver av «prisbelønte oster». Vil anslå mengden ost som totalt 30 gram og for den prisen hotellet skulle ha seg betalt tilsvarte det omtrent 5000kr per kg. Resultatet ble full skjering hvor jeg måtte forkynne min mening om hele besøket. Ledelsen gjør lurt i å bemanne med riktig blanding av kompetanse for serveringen og prising av varene i henhold til faktisk verdi fremover

Takk, Ravn67
    Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

En natt på hotellet og middag om kvelden.
    Fikk små rom i den gamle avdelingen. Dårlig lukt på rommet og spesielt dårlig med mugglukt på toalett/bad. Dette er ikke et 4 stjerners hotell.
    Middag om kvelden var en total fiasko. Stressede servitører som gjorde så godt de kunne, men alt ble dårlig. Blåskjell som start var ok, lam kunne vært bra med var lunkent da det ble servert. Bestillte vin , men denne kom først da vi var nesten ferdige med maten, eller flere forespørsler. Tilslutt ostebrett med noen få gram ost på gammel ristet toast som de krevde 170 kr for. Osten fikk de i retur. Totalt sett et svært dårlig måltid.
    Dette stedet bør unngås.

Takk, FlekkefjordMynken