Aina T
5,0 av 5 boblerAnmeldt 19. juli 2020
5,0 av 5 boblerSted
5,0 av 5 boblerRenslighet
5,0 av 5 boblerService
Tanja Borge, Revenue ManagementHardangerfjord Hotel, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 21. sep. 2020
Kjære 388ainat, Tusen takk for besøket of for veldig hyggelig tilbakemelding. Veldig kjekt å høre at dere har hatt et fint opphold hos oss!
Velkommen tilbake.

Hilsen alle oss på Hardangerfjord Hotel
Property logo or sign
    0.8 km fra Hardangerfjord Hotel
    Koselig fjellstue med flott hage. Grill og badestamp.
    • Hotels.com
    • Lol.travel
    25.9 km fra Hardangerfjord Hotel
    Se flere hoteller i Øystese
    Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

For det første satt resepsjonisten 20min i telefonen, uten å gi oss noen type tegn på at hun har sett oss at vi skal sjekke inn etc. Greit nok, sikkert med en annen kunde, men kunne latt være å ignorere oss.

Vi betaler ekstra for et rom med fjord utsikt, dobbeltseng, helst badekar skrev vi. Og når vi kommer Så kommer vi til et 1.etg. rom med knapt fjord utsikt. Det er 2 enkle senger som ikke engang har blitt satt sammen. Og når vi går til resepsjonen tar det hun nesten 30min å fikse det. Der hennes kommentar ble "Da har jeg oppgradert dere" VI HAR BETALT FOR DEN OPPGRADERINGEN!!!!
    Greit nok at de fikset det, men rommet ble ikke bedre. Ja vi fikk utsikt, og ja det ble dobbeltseng. Derimot kan knapt 2mennesler,da samboere bruke badet samtidig. Og HERREGUD om du skal dusje, da blir hele (det lille) badet klissvåt fordi det ikke er en dør for å skille dusj og resten. Selv om dusjen er 50% av badet.

Vi bestilte bord noen dager før vårt opphold, og takk gud for det. Fordi dette var ikke sagt av Noen resepsjonister eller noen vi har snakket med Anngående vårt opphold her. Grei servering, dyrt, men vi fikk måltidene til grei tid. Og maten smakte nydelig. Derimot var de tom for 2 av rettene vi ville ha, og da kunne ikke servitørene si dette på forhånd, så de kom tilbake til oss. I tillegg virket vår servitør, 1 av 3 servitører veldig vimsete for å være så få i restauranten (6 bord fordelt på 3 servitører)

Og viktigste av alt på denne restauranten, vi var 2 gutter og 1 jente. JENTEN BLE ALDRI SERVERT FØRST!!! Når de kaller det et 4 stjerners hotel, Skal ALLTID jenten bli servert først. Er det så vanskelig å skjønne?!? Vi hadde 3 serveringer, de ga meg ikke engang en meny!!!

Ikke nok med dette, men sent på kvelden hadde vi brukt opp håndklene på badelandet ved siden av. Men når vi spurte om håndkle til å dusje med, så var det tomt. Og ville nok ikke få mer før dagen etter kl 12, da utsjekk er.

1  Takk, 572ina
    Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Servitørene har null kontroll på meny, vinkart og oppfølging av gjestene. Med nærmest tom restaurant med rundt 15 gjester og tre servitører hadde jeg forventet en helt annen oppfølging og kontroll. Hardangercideren blir presentert som god «men jeg har aldri smakt den», vinkunnskapen er null og kunnskapen om hva som er på menyen like laber. Hadde forventet mer av nyåpnet hotell som skryter av vertskap med erfaring fra 1877 i Bergen.

2  Takk, Dicte190502
    Anmeldt 16. juli 2020

Fikk rom med havutsikt og balkong, men smale senger ødela opplevelsen. Når du reiser rundt i Norge på hotellferie med en overnatting pr hotell og mye bilkjøring ellers, er det viktig med god mat og få en god natt søvn. På dette hotellet fikk vi ikke spise i restauranten om kvelden, skylte på Corona, men det viste seg at restauranten hadde god plass, men elendig organisering. Frokosten vår OK, men vi reagerte på at personalet som serverte oss maten, tok på pålegg, etc uten hansker, burde ha brukt klyper. Det verste var allikevel sengene, vi sov dårligt denne natten, pga enormt smal dobbelseng og små puter, ingen ekstra puter på rommet.

Romtips: Sjekk bredden på sengene på rommet
    1  Takk, 741olef
    Anmeldt 15. juli 2020

13/7 til 14/7, en overnatting og en middag.
    Rommet var ny opp-pusset og helt ok. Middagen derimot var en helt annen opplevelse. Vi hadde bestilt bord i forkant og så fram til en bedre middag i hyggelige omgivelser - slik ble det dessverre ikke.
    Det startet med at vi måtte vente i nærmere en halv time på menyen som vi fikk etter å be om den. Deretter gikk det nesten like lang tid før vi fikk bestille, samt se vinkartet - som vi også måtte be om. Forrettene, fiskesuppe og blåskjell ble servert med nærmere 10 min mellomrom. Begge rettene var helt middelmådige og ikke verd prisen.
    Hovedretten kom ikke lenge etter forretten. Det gjorde dessverre ikke vinen som ble servert midt under måltidet. Hovedrettene, lam og burger var på lik linje med forretten helt middelmådige og igjen ikke verd prisen. Vi valgte ikke å bestille dessert, men tok heller med oss vinen og satte oss i loungen å nøt utsikten.
    Kort oppsummert hadde vi et måltid som overhodet ikke stod i samsvar med forventningen vår mtp at dette er et 4 stjerners hotell. Når det gjaldt servitørene gjorde de sitt beste. At de ikke hadde erfaringen nok til å håndtere alle gjestene er det andre som må ta på sin kappe.

Takk, 65grethej
    Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Fullstendig mangel på profesjonalitet. Helt kaos på kjøkken og restaurant, og amatørmessig resepsjon. Her MÅ daglig leder på banen. Ventetid og service i restaurant under enhver kritikk 😜 ALDRI MER !!!

2  Takk, torkilb2019