Anne Desiree E
London, Storbritannia
Anmeldelse av Hardangerfjord Hotel
5,0 av 5 boblerAnmeldt 3. sep. 2020via mobile enheter
Dato for oppholdet: august 2020
Tanja Borge, Revenue ManagementHardangerfjord Hotel, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 7. sep. 2020
Tusen takk for en super tilbakemelding! Vi håper å se dere her hos oss igjen!

Ha en fin høst!

Hotellsjef
Property logo or sign
    0.8 km fra Hardangerfjord Hotel
    Koselig fjellstue med flott hage. Grill og badestamp.
    Bli belønnet med One Key
    Bar/lounge
    48.1 km fra Hardangerfjord Hotel
    Se flere hoteller i Øystese
    Anmeldt 28. august 2020 via mobile enheter

Hyggelig betjening og god mat. Prøv gjerne sider laget lokalt i Hardanger.

Mulig å sitte ute eller inne. Nyoppusset etter flere års stenging. God parkering og sentral beliggenhet. Flotte uteområder.

Utsikten er som et postkort.

Mulig å kjøpe fiskekort til laksefiske i elven ved siden av (150kr). Ladrmulighet for elbil.

Dato for oppholdet: august 2020
    1  Takk, helt1
    Tanja Borge, Revenue Management på Hardangerfjord Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2020

Tusen takk for fine ord!
    Vi setter stor pris på at dere valgte Hardangerfjord Hotel, og ønsker dere velkommen tilbake til oss!

Hotellsjef

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste hamburgere. Veldig god smak på den, saftig og god. Anbefales virkelig! Rent og pent. Fantastiske omgivelser. Smilende, hyggelige og effektive ansatte. Absolutt verdt et besøk!!👍🙂 Vi gleder oss til neste besøk

Takk, mok732020

Hei,
    Tusen takk for besøket, og for hyggelig tilbakemelding!

Nå har vi akkurat lansert ny meny, med masse spennende retter!

Velkommen tilbake!

Hotelsjef

Anmeldt 19. juli 2020

Maten var nydelig, både lammet og spareribs gikk ned på høykant. Det samme gjorde dessertene. Til frokost fikk vi både skikkelig stekt bacon og nydelige croissanter. Litt større utval i topping til yougurten hadde vært fint, men skogsbærsmoothien veide opp🙂 Rommet var rent og fint og Hardangerbadet leverte😊👏

Takk, 388ainat
    Tanja Borge, Revenue Management på Hardangerfjord Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. september 2020

Kjære 388ainat, Tusen takk for besøket of for veldig hyggelig tilbakemelding. Veldig kjekt å høre at dere har hatt et fint opphold hos oss!
    Velkommen tilbake.

Hilsen alle oss på Hardangerfjord Hotel

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

For det første satt resepsjonisten 20min i telefonen, uten å gi oss noen type tegn på at hun har sett oss at vi skal sjekke inn etc. Greit nok, sikkert med en annen kunde, men kunne latt være å ignorere oss.

Vi betaler ekstra for et rom med fjord utsikt, dobbeltseng, helst badekar skrev vi. Og når vi kommer Så kommer vi til et 1.etg. rom med knapt fjord utsikt. Det er 2 enkle senger som ikke engang har blitt satt sammen. Og når vi går til resepsjonen tar det hun nesten 30min å fikse det. Der hennes kommentar ble "Da har jeg oppgradert dere" VI HAR BETALT FOR DEN OPPGRADERINGEN!!!!
    Greit nok at de fikset det, men rommet ble ikke bedre. Ja vi fikk utsikt, og ja det ble dobbeltseng. Derimot kan knapt 2mennesler,da samboere bruke badet samtidig. Og HERREGUD om du skal dusje, da blir hele (det lille) badet klissvåt fordi det ikke er en dør for å skille dusj og resten. Selv om dusjen er 50% av badet.

Vi bestilte bord noen dager før vårt opphold, og takk gud for det. Fordi dette var ikke sagt av Noen resepsjonister eller noen vi har snakket med Anngående vårt opphold her. Grei servering, dyrt, men vi fikk måltidene til grei tid. Og maten smakte nydelig. Derimot var de tom for 2 av rettene vi ville ha, og da kunne ikke servitørene si dette på forhånd, så de kom tilbake til oss. I tillegg virket vår servitør, 1 av 3 servitører veldig vimsete for å være så få i restauranten (6 bord fordelt på 3 servitører)

Og viktigste av alt på denne restauranten, vi var 2 gutter og 1 jente. JENTEN BLE ALDRI SERVERT FØRST!!! Når de kaller det et 4 stjerners hotel, Skal ALLTID jenten bli servert først. Er det så vanskelig å skjønne?!? Vi hadde 3 serveringer, de ga meg ikke engang en meny!!!

Ikke nok med dette, men sent på kvelden hadde vi brukt opp håndklene på badelandet ved siden av. Men når vi spurte om håndkle til å dusje med, så var det tomt. Og ville nok ikke få mer før dagen etter kl 12, da utsjekk er.

1  Takk, 572ina
    Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Servitørene har null kontroll på meny, vinkart og oppfølging av gjestene. Med nærmest tom restaurant med rundt 15 gjester og tre servitører hadde jeg forventet en helt annen oppfølging og kontroll. Hardangercideren blir presentert som god «men jeg har aldri smakt den», vinkunnskapen er null og kunnskapen om hva som er på menyen like laber. Hadde forventet mer av nyåpnet hotell som skryter av vertskap med erfaring fra 1877 i Bergen.

2  Takk, Dicte190502