eDreamsUSD 192
Agoda.comUSD 202
FindHotelUSD 202
Destinia.com
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Var der med familie. Svømmehallen var med på kjøpet. En gratis badetur per natt man har opphold. Fint rom, rask wifi og veldig god restaurant. Tre retters middagen var magisk. De har tydeligvis en veldig god kokk der!

Noen av rommene var veldig små, mens det jeg var på var mellomstort og behagelig. Jeg hadde AC/klimaanlegg på mitt rom, men det merket jeg ikke særlig til, da temperaturen ikke kunne skrus ned til mer enn 19 grader og det føltes som at ACen ikke funket skikkelig for det var varmt hele natten. Kranen på det ene offentlige toalettet nede ved spisehallen hadde kun kaldt vann. Dette hotellet er litt dyrt. Skal man kjøpe vin og øl kan man som en tommelfingerregel gange prisen med 3 fra det man er vant med fra butikk. TVen på rommet var ganske liten, men det er vanlig for de fleste hotell. Jeg anbefaler til slutt å be om å få rom i den mye delen av hotellet. De virket å være i em bedre standard enn rommene på det gamle bygget.

Takk, JorgenS88
Anmeldt 18. juni 2021 via mobile enheter

Meget idyllisk hotell plassert i fantastiske Øystese. Flotte og rene hotellrom, og en koselig restaurant med nydelige retter. Egen chillout sone i nærhet til restaurant. Godt utrustet lekerom. Også badeland i tilknytning til hotellet

Takk, kenonn90
Anmeldt 17. juni 2021

Helt ok hotell i Øystese!

Jeg kan nevne det som trakk noe ned:

- Resepsjonisten sto også halvveis i baren da vi var der, da hotellet ikke har egen bartender? H*n visste lite /ingenting om Cider som h*n selv sa- noe som er merkelig når man jobber i Hardanger som er Norges kjent for akkurat Cider. Ble ingen råd eller tips ift drikke, som endte opp med at man bare tok noe.

- Vi bestilte dessert vi ønsket å nyte utendørs, men en Crème brulee med vassen rabarbra oppå kan ikke kalles en Crème brulee, og den var i tillegg iskald? Altså det omvendte at hvordan den desserten skal være. Kaffen smakte ingenting.

Positivt:
Ekstremt god frokost (10/10) og svært hyggelige kokker.

Takk, Isabelleharis
Anmeldt 21. november 2020 via mobile enheter

Tusen takk for ein fantastisk fin kveld i restauranten. Me var ein vennegjeng på 6 på middag. Me fekk sitte for oss sjølv i ein koseleg krok i restauranten. Smittevern stod heilt tydeleg høgt i kurs hjå dei ansatte. Me fekk ein nydeleg middag med mør og deilig andeconfit, med deilige element til, som til og med fekk oss i julestemning. Karamellpuddingen var heilt perfekt! Nydeleg rolig og fin atmosfære, flinke servitørar og god service. Me kosa oss frå start til slutt. Anbefalar alle å ta ein kveld med god mat og drikke her

Dato for oppholdet: november 2020
1  Takk, linnk2015
Anmeldt 2. november 2020

Familietur er viktig, uansett alder. En av oss er avhengig av rullator, og vi kom oss lett frem i hotellet. Vi fikk et stort dobbeltrom med utsikt mot fjorden, og et enkeltrom med badekar og utsikt mot ei elv. Vi koste oss i salongen, spiste god frokost og middag i restauranten. Vi gikk fine turer i nærområdet og kikket innom Kunsthuset. I samme bygget som hotellet kan man også svømming i Hardangerbadet eller den fine sandstranden.

Dato for oppholdet: november 2020
2  Takk, Jan Olav M