Anmeldt 3. november 2019

Bestllte rom i motelldelen... De får Pluss for å få rom ganske sent på kvelden, og grei beliggenhet, men svært støvete rom,med skikkelig dårlige madrasser.... ikke verd pengene. dro tidlig neste morgen så vet ikke noe om kvaliteten på maten...

Takk, oladunkoladunk
Anmeldt 1. september 2019

Har aldri opplevd så dårlig service noen sted! Styr langt unna dette stedet. Elendig service, dårlig mat, og dårlig renhold. Rett og slett useriøst! Vi hadde booket for et år siden, men ingenting var ordnet.

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, RoyN759
Anmeldt 31. august 2019 via mobile enheter

Skulle på slektstreff som var bestilt 1 år i forveien. Da vi ankom var det ikke ryddet opp eller vasket etter forrige fest som var 2 uker før. Dette måtte gjestene gjøre, samt sette ut og dekke på bord. Kaffe og rundstykker var bestilt til 13:00, dette måtte vi mase om for å få og kom ca. 1400. Middag hadde hun ikke startet på og hun nektet å servere noe som helst pga. klaging. Gjestene måtte kaste seg rundt for å finne et nytt lokale, noe som ikke er lett med 65 personer. Aldri opplevd så dårlig service noen gang. Rett og slett forferdelig og forkastelig.

Takk, thomasbZ9604GH
Anmeldt 31. august 2019 via mobile enheter

Skulle på slektstreff. Ingen ting var i orden. Gjestene måtte rydde opp fra tidligere fest for to uker før. Ventet to timer ekstra før det kom kaffe og rundstykker. Surt personal som ikke brydde seg. En kanne kaffe på 70 gjester. Varm brus. Styr unna stedet. Vi klarte og flytte oss til et annet sted. Kommer aldri tilbake.

Takk, Olbul
Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

Sjarmerende gammelt motel til en rimelig pris. Vi leide trepersoners rom i to netter, og sov veldig godt i de sengene som var der. Blid betjening og en god frokost, som var inkludert i romprisen til oss. Ligger rett med veien men oppfattes alikevel som trygt rolig, og veldig trivelig å sitte ute i solen under parasoller på solide trebenker.

Takk, kasadusadu