Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

God beliggenhet ift Lillehammer sentrum og Hafjell, Lilleputthammer og Hunderfossen. Noe skuffet over campingplassen og hygiene på sanitær anlegg. Dusjene og toalettene var tydelig skitne og bar preg av lite renhold gjennom dagen. Flott badeanlegg! Hyttene er enkle men inneholder det nødvendigste. Minus at hyttene fungerte som drivhus i solsteken og man ikke kunne ha åpent vindu på natten grunnet beliggenhet (nært hovedvei og lekeplass med mye støy).

Romtips: Unngå å leie hytte på varmeste sommeren.
Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, BeateM1
Anmeldt 12. august 2019

Flere store hytter med bad, basseng, enkel kiosk/kafeteria og stort uteområde som passer bra for familier. Vi var der en helg i august med hele familien, 21 med stort og smått og grillet ute og fikk da være samlet noe som var avgjørende.
Prima utgangspunkt for å besøke Hunderfossen Familiepark og Lilleputthammer.
Noe oppgradering av hyttene kan gjerne trengs.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, sveinerik418
Anmeldt 29. juli 2019

Vi var en familie på 5 i bobil.
Ringte først for å høre om det var ledige plasser og man oppdaget allerede her at dette var en hyggelig plass.
Kjempekoselige ansatte, fantastisk plass, herlig basseng, nydelig pizza.
Vi er strålende fornøyd med vårt opphold.
Takk for en fin opplevelse

Takk, LinnMaritaBerntsen
Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Barna har lenge mast om å få dra på campingplass og på vei hjem fra Røros gikk drømmen i oppfyllelse! Mageli camping er et kjempefint sted med alle fasiliteter og de har til og med et flott basseng som holder 25 grader. Til tross for regn og overskyet maste barna om en natt til, som ble innvilget. Vi sov i telt. Koselig betjening og gode priser i restauranten. Fin strand. Det eneste minuset på denne Pluscamp er støyen fra E6, men da er det bare å skru opp høyttaleren og synge med til DDE og nettopp sangen, E6.

2  Takk, BareThomas
Anmeldt 11. juli 2019

Ungene elsker lekeområdet og bassenget, men et stort minus med hele campen er selve kroa og maten. Tror faktisk det er det dårligste måltidet jeg noen gang har kjøpt meg. Det samme gjelder for det resten av familien fikk. Ingen grønnsaker. Fritert ihjel...Små porsjoner og alt serveres med pappfat og plastikk bestikk. Isen til dessert var krystalkisert og ødelagt. Rett og slett mildt sjokkerende. Selv om det er en kro kan man levere bedre enn dette. Campen generelt trenger en oppgradering. Sabtitærområde/vaskerom/kro osv...

Takk, Firefinelenestola