Gratis avbestilling frem til 20.08.22
Gratis avbestilling frem til 20.08.22
eDreams
Orbitz.com
Anmeldt 5. juni 2020 via mobile enheter

Vi går pilgrimsleden, og etter en strevsom etappe , var det så godt å komme hit. Vi ble tatt i mot av et utrolig hyggelig vertskap og fikk et sjarmerende rom med utsikt utover dalen. Skoene våre tørket de
Vi spiste en deilig hjemmelaget middag: storfe karbonade , grønnsaker og hjemmelaget potetstappeTil dessert var det svele med is og bær.
Dette er et veldig stemningsfylt sted med historie i veggene. Her finner du roen❤️
Anbefaler virkelig dette stedet

Dato for oppholdet: juni 2020
2  Takk, 761trinem
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Et fredelig sted uten asfalt, TV på rommet og for mange valg. Dagens middag; god norsk husmannskost. Gamle hagemøbler, skigard, utsikt over Losna og selvbetjent bar hvor man kort og godt skriver opp hva man tar med ut på tunet. Kriker, kroker, trapper, lave dører, skrå tak, kniplingsduker, linoleum og respatex på badet, men veldig praktisk og rent. Rikholdig frokost og veldig hyggelig vertskap. Anbefales.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Yngve H
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Tilfeldigheter og fulle hoteller i området, gjorde at vi booket oss inn her. Stedet ligger ca 15-20 min fra Hunderfossen på vei nordover. På en liten avstikker fra hovedveien så ligger denne gården flott til med utsikt. Mye historikk i bygningen og man får en god følelse når man kommer inn. Godt førsteinntrykk av vertskapet også. Vi har rom med bad, med en grei størrelse. Selve rommet har nok ikke vært pusset opp de siste årene, men er rent og helt greit. Kan nok være litt støy/ fra gangen, da rommene ligger tett i en trang gang. Frokosten har det mest nødvendige, og en god hjemmelaget eggerøre. Stort uteområde, så er veldig fint for barnefamilier. Så om vi skal på Hunderfossen neste gang, så tar vi gjerne ett par netter her.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Lid79
Anmeldt 16. juni 2018 via mobile enheter

Gammelt sjarmerende bygg fra 1700-tallet. Merkelig små rom med slitte bad, som seg hør og bør på denne typen sted. Ypperlig service, veldig god mat og utsikt og omgivelser av en annen verden! Nydelig tvers igjennom!

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, 623theaw
Anmeldt 3. juli 2017 via mobile enheter

Overnattet her sammen med 12 andre mc-førere som var deltakere på The Mountain Adventure Tour. Koselig gjestehus med skjarm. Både nytt og gammelt. Mange rom med felles wc og dusj/bad i gangen. Hyggelig betjening og vi fikk en spennende presentasjon av historien på "gården". Fint utgangspunkt for gåturer (pilgrimsleden) om sommeren og slalom/ski om vinteren. Ta med dusjsåpe og hårføner og her får du ikke tv på rommet. Nyt stillheten og roen på en særegen plass☺

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, EivindImis