“Mye bedre!”
Anmeldelse av Cadillac Diner

Cadillac Diner
Vurdert som nr. 2 av 2 Restauranter i Tretten
Anmeldt 25. april 2019 via mobile enheter

Vi var innom her for noen år siden, da lå matosen tykk i lokalet og maten var ikke spesielt god. Nå var det helt tydelig utført en oppgradering. Maten var god, og hadde burgeren hatt litt mindre dressing, ville den vært særdeles god.

Dato for besøk: april 2019
Takk, 520anjas

Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Kult sted!
Gjennomført i til fingerspissene i innredning, men bomma helt på servering.
Lunken, tynn, dyr og kjip Shake i plastkopper....
Burde hatt gjennomføring med glassbeger, krem og kirsebær på toppen for å matche resten av stedet! God pannekake

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Torilsagapo
Anmeldt 10. august 2017 via mobile enheter

Kjøpte hamburger, ganske standard, men veldig god. Men stemningen og lokalene gjør at man drømmer seg bort til America. Real American radio . Totalt sett anbefales det å svinge av E6 og ta rasten her

Dato for besøk: august 2017
2  Takk, Thor Erik J
Anmeldt 29. juli 2017 via mobile enheter

Fint og trendy sted å besøke i USA stil diner. Fine omgivelser og trivelig atmosfære. Testet aldri maten.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, bjaaroh
Anmeldt 16. juli 2017 via mobile enheter

Bestilte 2 burgere og 1 porsjon med pannekaker. Måtte vente 40 minutter på maten, selv om det bare 2 stk før oss i køen. Skuffende halvfabrikat-burger og uferdige pannekaker.
Lokalet var fullt av fluer som vi måtte sitte å vifte vekk hele tiden og toalettene så ut som de ikke var vasket på lenge.
Hadde litt større forventninger til denne plassen som er litt halvberømt grunnet konseptet...

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, Karl-Johan B

Reisende som så på Cadillac Diner, så også på

Har du vært i Cadillac Diner? Del dine erfaringer!