“Morsomt konsept”
Anmeldelse av Cadillac Diner

Cadillac Diner
Vurdert som nr. 2 av 2 Restauranter i Tretten
Anmeldt 22. september 2020 via mobile enheter

Hyggelig folk som driver dette stedet. Fikk meg et smil og en god burger. Anbefaler en stopp bare for og suge inn litt hvordan en Diner skal være.

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, Amund G

Anmeldt 13. september 2020 via mobile enheter

Veldig god og smakfull burger! Nostalgisk lokale i gjennomført stil. Trivelig betjening! Tar gjerne turen igjen!

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, 14hildeg
Anmeldt 2. august 2020

Gjennomført stil bidro til en fin opplevelse, ikke minst for ungene. Hyggelig betjening. Burgeren var god, og pommes frites ok. Renhold av utebord og toalett kunne vært noe bedre.

2  Takk, KariTurist2020
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

En morsom samling med smått og stort fra USA! En blanding av Grease og filmer fra 50-tallet i interiøret. Maten var kjedelig. Tørre hamburgere og like tørr pommes frites. Treig servering.

1  Takk, BrittB310
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Gjenomført tema. Gode gjennomsnittelige burgere, bra stekt bacon, god burgerost og perfekte friterte pommes frites. Hyggelig personale. Vi hadde planlagt besøket grunnet temaet.

Takk, 162hildei

Reisende som så på Cadillac Diner, så også på

Har du vært i Cadillac Diner? Del dine erfaringer!