“Dårlig”
Anmeldelse av Cadillac Diner

Cadillac Diner
Vurdert som nr. 2 av 2 Restauranter i Tretten
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Dårlig mat, slapp betjening, skittent og luktet dårlig der. Innsekter og mat under bordene. Maten var typisk billig butikk-kjøpt.

1  Takk, Trail51849747502

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Morsomt sted, men du betaler mer for opplevelsen enn maten. Vi bestilte to menyer, til sammen 250 kr. Da maten kom var det en fettete burger med slapp salat og mykt, kjipt brød. Friesene var av typen butikk-kjøpte. Ketchup fikk vi i små, fettete poser. Om du er ute etter å oppleve et morsomt spisested er dette stedet for deg, men er du som oss på jakt etter noe å spise på veien vil jeg styrt unna.

Takk, Verdensborgeren
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god burger på en autentisk amerikansk diner servert av koselig betjening. Dette var en positiv opplevelse. Anbefales!

Takk, Oskar A
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Stedet selger kun burgere og en skulle derfor tro at de kom til å smake godt. Burgerne var ihjel stekte og måltidet var derfor ok -

1  Takk, Tandoorimix
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Lang ventetid. Ekkel frossenmat. Utstedt Fries og varm drikke. Alt dette til de nette sum av 300 kr. For 6 nuggets, burger og uspiselig pommes frites

1  Takk, EnzoM1440

Reisende som så på Cadillac Diner, så også på

Har du vært i Cadillac Diner? Del dine erfaringer!