eDreams
StayForLong
Agoda.com
ZenHotels.com
Anmeldt 28. august 2018

Overnattet 2 netter i forbindelse med billetter til Peer Gynt på Gålå. Veldig koselig gjestegård, gode senger og veldig hyggelig vertskap. Fantastisk hjemmelaget 3-retters middag om kvelden! Bare en liten biltur unna Gålå med flott natur på veien.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Gitast
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Lite, spartansk rom, svært dårlig lydisolert mot naborom. God mat, men liten porsjon. Kun treretters meny, ikke andre valgmuligheter, misvisende info på hjemmesiden. Vi trodde vi kunne velge småretter.
Måtte bruke bil for å komme til tursti

Dato for oppholdet: august 2018
3  Takk, 901meretel
Anmeldt 23. august 2017

Vi var en gruppe på 11 personer som overnattet og hadde møte på Rondane Gjestegård. Vi fikk nydelig, kortreist mat, og møtelokalene var godt egnet for oss. Hyggelig og serviceinnstilt vertskap. Anbefales også for møter og samlinger!

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, snohetta
Anmeldt 17. mars 2017 via mobile enheter

Med tømmerhytte og masse ved var dette hva som møtte oss ved ankomst fredag. Som eneste gjester i restauranten fikk vi hele vertskapets oppmerksomhet. Maten kom i rikelige og smakfulle porsjoner. Frokosten som var tenkt servert i restauranten morgen etter ble tilberedt i stedet i kurv. Våknet derfor til deilig brød, gode oster, pålegg av kjøtt og syltetøy og kaffe.
Lørdagen ble tilbrakt i trikkesporene på fjellet i fantastisk vær.
Har ingenting å utsette på helge oppholdet, men kr. 5000,- for en helg på denne destinasjon har maaange konkurrenter.
Takk for oss!

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, Even212
Anmeldt 22. desember 2016 via mobile enheter

Jeg trengte en plass å sove fra midnatt til morgenen etter for en fjelltur i Rondane. Jeg ble godt tatt i mot og de hadde laget nydelig frokost til meg som stod klar før kl 06 dagen etter! Storfornøyd :)

Dato for oppholdet: september 2016
Reisetype: Reiste alene