TripadvisorUSD 139
Priceline
Agoda.comUSD 189
FindHotel
Anmeldt 16. september 2020

Godt sted å være for å komme litt vekk fra det daglige. Flotte turmuligheter kombinert med et hyggelig sted og overnatte. Fine hytter med alt du trenger for selvhushold. Ønsker du det servert er restauranten åpen med forhåndsbestilling av fast meny. Veldig god mat og hyggelig vertskap

Dato for oppholdet: august 2020
2  Takk, kremly
Anmeldt 14. september 2020 via mobile enheter

Vi var fire kamerater som tok en natts overnatting før vandring i Rondane.
Trivelig vertskap og aldeles fabelaktig mat gjorde vår opphold fantastisk. Anbefales på det sterkeste.
Er du i forbifarten eller på vei fra/til Rondane må man legge turen innom.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, LarsWe
Anmeldt 31. august 2020

Fredelige omgivelser, tømmerhytte for to personer med behagelig soverom, bad og kjøkkenhjørne. Vi hadde nr 9, som ligger lengst vekk fra vei og hotell, og helt nedtil elva. Ved til ovnen lå stablet rett utenfor døren. Mulig å bestille bakervarer til henting i resepsjonen om morgenen. Veldig oppmerksomt vertskap. Vi bestilte frokost på hotellet siste dagen, lekkert og valuta for pengene. Spiste også hotellets 3-retters middag et par av dagene, god mat og rikelige porsjoner, fisk, vilt og bær fra området.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, janne167
Anmeldt 28. august 2018

Overnattet 2 netter i forbindelse med billetter til Peer Gynt på Gålå. Veldig koselig gjestegård, gode senger og veldig hyggelig vertskap. Fantastisk hjemmelaget 3-retters middag om kvelden! Bare en liten biltur unna Gålå med flott natur på veien.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Gitast
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Lite, spartansk rom, svært dårlig lydisolert mot naborom. God mat, men liten porsjon. Kun treretters meny, ikke andre valgmuligheter, misvisende info på hjemmesiden. Vi trodde vi kunne velge småretter.
Måtte bruke bil for å komme til tursti

Dato for oppholdet: august 2018
3  Takk, 901meretel