Stine
Mortsund from the plane
  • Vio.com
9.7 km fra Lofoten Camping Storfjord
Restaurant
Mahdollisuus käydä meressä uimassa sekä upeassa näköala saunassa
  • eDreams
        kr 3 157
      12.7 km fra Lofoten Camping Storfjord
      Se flere hoteller i Leknes
      Anmeldt 11. februar 2018 via mobile enheter

Vi kom til ei oppvarmet hytte som er nyoppusset med nye møbler og nytt kjøkken og bad. Kjempe gode nye senger. En kjempe flott plass og stille.Hyggelige folk som jobbet der. Vi kommer snart igjen. Og flere turer utover sommeren blir det.

Dato for oppholdet: februar 2018
      2  Takk, Linda R
      Anmeldt 9. august 2017 via mobile enheter

Vi kom hit slitne og kalde etter å ha syklet fra Ramberg. Det begynte å blåse opp og telt var ikke et alternativ i natt! Vi fikk leige en koselig liten hytte med 2 senger- og det var helt fantastisk! Rent og pent, veldig god service! Vi brukte egne soveposer og lagde middag på fellesareal! Der var alt en trengte, godt utstyrt! De som eier driver å pusser opp, så sesongen 2018 kommer til å bli veldig bra! Vi hadde ingenting å klage på, og kommer gjerne tilbake! Gratis utleige av båt, kajakk og badestamp! Tusen takk for oss! 😃👌🏻

Dato for oppholdet: august 2017
      2  Takk, Kjerstineb
      Anmeldt 3. august 2017

Vi hadde en skuffende opplevelse av denne plassen og hytte nr fem. Hytten bar preg av kraftig forfall og ingen vedlikehold. Eks. er slitt og istykkerrevet sofa, løse fliser i gangen, ekstrem fukt og råte problem på badet, gulvet gynget når du gikk på det, kranen ramlet fra hverandre, ikke mer varmtvann en ca tre min. Felles kjøkken var slitt og mangelfull, selve plassen led dessverre av vanskjøttsel. Servicen var sikkert bra den, en det hjelper så lite når de leier ut slike hytter til så høye priser. Beliggenheten var heller ikke all verden. Forferdelig plass.

Dato for oppholdet: juli 2017
      Takk, janky2017
      Anmeldt 19. mai 2017 via mobile enheter

Vi var her på jentetur i midten av mai, og hadde et veldig fint opphold på Storfjord camping. God service, hyggelige mennesker og fine omgivelser. Svært behjelpelige og god mottakelse. Anbefales på det sterkeste!

Dato for oppholdet: mai 2017
      4  Takk, jeanettegbb
      Anmeldt 19. mai 2017 via mobile enheter

Vi fikk et godt tilbud på en 7-manns hytte, og er veldig fornøyde med oppholdet! Grei beliggenhet med ok avstand til det meste - både flotte toppturer og butikker. Servicen var upåklagelig, og betjeningen ga oss virkelig et fint opphold med mange gode tips til aktiviteter i nærområdet. Anbefales!

Dato for oppholdet: mai 2017
      1  Takk, 859ingunnm