Spektakulært

Stor steinstrand, med sandstrand lengst borte. Populær teltplass. Her erdetlitt vind, men... les mer

Anmeldt 31. juli 2021
MisterRAJ
Stokmarknes, Norge
Flott strand med mye liv.

Måtte innom stranden vi har hørt så mye om, Betaling får å parkere. Flott srand med mange... les mer

Anmeldt 22. september 2020
BjR1956
Ålesund, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Vestvågøy
fra USD 2 118,05
Anmeldt 30. juli 2020

Flott sted å oppleve midnattssola. Kanskje et av de fineste stedene jeg har sett. Det går sauer løst, som gjør at det er en del møkk på gresset, men vi merket ikke noe lukt av dette. Vi overnattet i telt. Tilgang på WC og vann.

1  Takk, carolineo221
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Betal 50 kr for parkering, gå over skaret mot Haukland, eller rundt «Tåa» alstå den gamle veien rundt fra 1930 tallet, den er stengt pga rasfaren. Senere kom tunnel. Denne tunnelen har refleksvest hengende i hver ende, fantastisk! Ingen fare å gå her, den er 880 meter. Denne stranden er noe roligere, og har grillmuligheter og benker, samt wc.

1  Takk, Supedad_from_Norway
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Er en knall flott plass som bør besøkes om en er i Lofoten!
Fricamping på stranden, eller vindsurfing, eller bare nyte det nydelige landskapet!

1  Takk, Mr_Viking1
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Et flott sted, men slår ikke Hauklandstranda. Må betale for å parkere for en liten stund, og sauer går fritt for å drite. Men verdt en tur innom.

1  Takk, Kristine R
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Vi fant to slike strender her i Lofoten som gir lik følelse som Hoddevika. Nemlig at du kommer frem og ut i en grønn uberørt oase, der det er lite befolkning og man får følelsen av å få være litt i fred og i ro med naturen. Både Unstad og Uttakleiv gav oss dette og sitter derfor igjen som høydepunkt fra turen.

Særegent for her var de nydelige sauene som gikk så fredelig over alt. Det gjør også noe med lukten på stedet. Vi kjørte glatt forbi Haukland for å få oppleve denne stranden gav oss mer.

Anbefaler alle turen hit, men husk å stoppe ved betalingsmaskinen uansett om du skal være der fem min eller tre timer.

Takk, dorthesKS