Spektakulært

Stor steinstrand, med sandstrand lengst borte. Populær teltplass. Her erdetlitt vind, men... les mer

Anmeldt 31. juli 2021
MisterRAJ
Stokmarknes, Norge
Mange biler og litt for kommersialisert

Anmeldt 7. august 2020
611lillianb
Vestvågøy, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Vestvågøy
fra USD 2 118,11
Anmeldt 7. august 2020

Det var veldig mange biler der, og er stor organisert parkeringsplass med betalingsvakt. Dette mister litt av sjarmen, og vi reiste heller videre. Men, jeg har forståelse for at parkeringen må organiseres og at de vil ta betalt for at vi kjører gjennom tunet deres og parkerer på markene deres.

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, 611lillianb
Anmeldt 30. juli 2020

Flott sted å oppleve midnattssola. Kanskje et av de fineste stedene jeg har sett. Det går sauer løst, som gjør at det er en del møkk på gresset, men vi merket ikke noe lukt av dette. Vi overnattet i telt. Tilgang på WC og vann.

1  Takk, carolineo221
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Betal 50 kr for parkering, gå over skaret mot Haukland, eller rundt «Tåa» alstå den gamle veien rundt fra 1930 tallet, den er stengt pga rasfaren. Senere kom tunnel. Denne tunnelen har refleksvest hengende i hver ende, fantastisk! Ingen fare å gå her, den er 880 meter. Denne stranden er noe roligere, og har grillmuligheter og benker, samt wc.

1  Takk, Supedad_from_Norway
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Er en knall flott plass som bør besøkes om en er i Lofoten!
Fricamping på stranden, eller vindsurfing, eller bare nyte det nydelige landskapet!

1  Takk, Mr_Viking1
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Et flott sted, men slår ikke Hauklandstranda. Må betale for å parkere for en liten stund, og sauer går fritt for å drite. Men verdt en tur innom.

1  Takk, Kristine R