Spesiell strand

Her kommer 200 000 turister årlig for å se den spesielle rullesteinsstranden. Mange telter her, god... les mer

Anmeldt 2 uker siden
MisterRAJ
Stokmarknes, Norge
Flott strand med mye liv.

Måtte innom stranden vi har hørt så mye om, Betaling får å parkere. Flott srand med mange... les mer

Anmeldt 22. september 2020
BjR1956
Ålesund, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Vestvågøy
fra USD 1 904,02
Anmeldt 22. september 2020

Måtte innom stranden vi har hørt så mye om,
Betaling får å parkere.
Flott srand med mange fricampere med telt.
Mange sauer som gikk fritt der.

2  Takk, BjR1956
Anmeldt 7. august 2020

Det var veldig mange biler der, og er stor organisert parkeringsplass med betalingsvakt. Dette mister litt av sjarmen, og vi reiste heller videre. Men, jeg har forståelse for at parkeringen må organiseres og at de vil ta betalt for at vi kjører gjennom tunet deres og parkerer på markene deres.

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, 611lillianb
Anmeldt 30. juli 2020

Flott sted å oppleve midnattssola. Kanskje et av de fineste stedene jeg har sett. Det går sauer løst, som gjør at det er en del møkk på gresset, men vi merket ikke noe lukt av dette. Vi overnattet i telt. Tilgang på WC og vann.

1  Takk, carolineo221
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Betal 50 kr for parkering, gå over skaret mot Haukland, eller rundt «Tåa» alstå den gamle veien rundt fra 1930 tallet, den er stengt pga rasfaren. Senere kom tunnel. Denne tunnelen har refleksvest hengende i hver ende, fantastisk! Ingen fare å gå her, den er 880 meter. Denne stranden er noe roligere, og har grillmuligheter og benker, samt wc.

1  Takk, Supedad_from_Norway
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Er en knall flott plass som bør besøkes om en er i Lofoten!
Fricamping på stranden, eller vindsurfing, eller bare nyte det nydelige landskapet!

1  Takk, Mr_Viking1