“Fantastisk plass!”
Anmeldelse av Gamle Skola

Gamle Skola
Vurdert som nr. 1 av 1 Dessert i Leknes
Anmeldt 12. juli 2020

Stoppet her for en matbit og har nå kosa oss skikkelig! Utrolig hyggelig atmosfære, fint lite lekeland, urban cafe og nydelig mat!

Takk, BritP5

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Stoppet her for en matbit på vei til Reine, og fikk en helt fantastisk Søtpotetsuppe etterfulgt av rabarbrapai som også traff veldig godt. Anbefales på det varmeste

Takk, mikkeldag
Anmeldt 26. august 2017 via mobile enheter

Dette er slike initiativ folket i Lofoten bør støtte opp gjennom besøk, næringslivet gjennom støtte og kommunen gjennom oppfølgning. Knallbra cafe og fantastisk lite lekeland.

Dato for besøk: august 2017
Takk, VidarTB
Anmeldt 23. juli 2017 via mobile enheter

Kjempekoselig plass med lekeland for barne. Koselig kafé for de voksne med nydelige kaker. Trivelige ansatte.

Dato for besøk: juli 2017
2  Takk, bj_rnhelgej
Anmeldt 22. juli 2017 via mobile enheter

Dette smakte! Vi anbefaler virkelig fiskesuppa med Færøyisk oppskrift. Hit kommer vi tilbake og da skal vi være kakesultne. Svært hyggelig betjening og fine omgivelser.

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, 139karih

Reisende som så på Gamle Skola, så også på

Har du vært i Gamle Skola? Del dine erfaringer!