“Uffda!”
Anmeldelse av Asia Mat Lofoten

Asia Mat Lofoten
Vurdert som nr. 5 av 16 Restauranter i Leknes
Anmeldt 5. september 2019 via mobile enheter

Vi var mange og forsto det ville ta litt tid. Men vi ventet i 1,5t på mat. Når maten først kom smakte det ikke godt. Glissen meny og stive priser også.
Anbefaler bensin stasjon på andre siden av gata.

Dato for besøk: september 2019
Takk, 999larsd

Anmeldt 3. august 2019 via mobile enheter

Restaurant og mat helt OK. Prisene var alt for høye for å være en helt gjennomsnittlig restaurant. Pluss for hyggelige ansatte.

Dato for besøk: august 2019
Takk, mirjamhaland
Anmeldt 10. juli 2019 via mobile enheter

Var innom og spiste treretters meny hos Asia mat Lofoten. Enkle lokaler, trivelig servering. God forrett, fantastisk middag og overraskende dessert for 300 kr er rimelig! Anbefales!!

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, janandrew
Anmeldt 2. juni 2019 via mobile enheter

Knallbra vegansk-buffet med mange spennende smaker fra midtøsten. Tre hundre kroner for så mye mat du vil. Anbefales!

Dato for besøk: juni 2019
Takk, remsrems1
geirarej, Owner på Asia Mat Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juni 2019

Takk for en svært hyggelig tilbakemelding. Du er alltid velkommen tilbake til nye smaksopplevelser hos oss.

Anmeldt 25. mai 2019 via mobile enheter

Vi følte oss hjemme på Asia Mat fra første stund! Vi bestilte kebab og vårruller og fikk store porsjoner. Prisen var upåklagelig og betjeningen var så hyggelig. Du vil ikke angre på å prøve Asia Mat Lofoten- vi kommer gjerne igjen!

Dato for besøk: mai 2019
Takk, 845geirj

Reisende som så på Asia Mat Lofoten, så også på

Har du vært i Asia Mat Lofoten? Del dine erfaringer!