“Catering”
Anmeldelse av Asia Mat Lofoten

Asia Mat Lofoten
Vurdert som nr. 5 av 16 Restauranter i Leknes
Anmeldt 5. august 2021

Vi har flere ganger fått mat fra Negin, og alltid vært veldig fornøyd. Forleden feiret vi bursdag og fikk levert 3 retters middag til 10 personer. Det var fantastisk god mat. Spennende smaker. delikat og rikelig. Vi har spist rester i flere dager.

1  Takk, bhms2015

Anmeldt 22. februar 2020 via mobile enheter

Har reist en del i Norge å spist på forskjellige restauranter. Denne gangen spiste jeg durum kebab på dette lokalet, dette er en av de bedre kebabene jeg har blitt servert i Norge. Dem har også et eget blandet krydder for ekstra smak. Anbefaler denne restauranten på det sterkeste som en av de mange skjulte perlene i Lofoten. Veldig hyggelige ansatte og rolig musikk for å sette en avslappende stemning.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, LA5BTA
Anmeldt 5. september 2019 via mobile enheter

Vi var mange og forsto det ville ta litt tid. Men vi ventet i 1,5t på mat. Når maten først kom smakte det ikke godt. Glissen meny og stive priser også.
Anbefaler bensin stasjon på andre siden av gata.

Dato for besøk: september 2019
Takk, 999larsd
Anmeldt 3. august 2019 via mobile enheter

Restaurant og mat helt OK. Prisene var alt for høye for å være en helt gjennomsnittlig restaurant. Pluss for hyggelige ansatte.

Dato for besøk: august 2019
Takk, mirjamhaland
geirarej, Owner på Asia Mat Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. februar 2020

Takk for hyggelig tilbakemelding angående mat og service. Vi oppfatter prisene våre som moderate i forhold til de fleste andre restauranter i Lofoten. Meny og priser ligger på websidene våre, så det er enkelt å vurdere.

Anmeldt 10. juli 2019 via mobile enheter

Var innom og spiste treretters meny hos Asia mat Lofoten. Enkle lokaler, trivelig servering. God forrett, fantastisk middag og overraskende dessert for 300 kr er rimelig! Anbefales!!

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, janandrew
geirarej, Owner på Asia Mat Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. februar 2020

Hei Jan Andre, så hyggelig at du likte maten og serveringen. Velkommen tilbake ved en annen anledning.

Reisende som så på Asia Mat Lofoten, så også på

Har du vært i Asia Mat Lofoten? Del dine erfaringer!