Priceline
        kr 2 300
      8.8 km fra Lofoten Basecamp
      Se flere hoteller i Leknes
      Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Flott sted med hyggelige og rene rorbuer, flott terasse som vi dessverre ikke fikk brukt på grunn av dårlig vær. Eier og vert Rolf yter fantastisk service, alt ordnes i en fei. Det eneste vi kunne ønsket oss var et spisested det er mulig å nå uten å kjøre bil.

Takk, Freedom41097790056
      Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Perfekt på alle mulig måter. Nydelig rorbuer, rent og perfekt beliggenhet. Verten Rolf står på for gjestene sine til alle døgnets tider, og er svært service innstilt. Her bor du i vannkanten med gode muligheter til fiske og bade, og ikke minst rett ved en svært fin fjelltur til Offersøykammen.

Vi skal tilbake!

Takk, 697oleg
      Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig flotte rorbuer/hytter, her manglet det ingenting, vi leide ei rorbu med tre soverom, to i andre etasjen og et i første etasje. Et stort bad var det i hver etasje, ellers var alt av utstyr en kunne trenge på kjøkkenet. Du skal ikke se bort fra at vi kommer tilbake til Skreda igjen flere ganger.

Takk, Obotty
      Anmeldt 5. juni 2021

3 par som ferierte her ei veke i mai/ juni 2021.
      Bestilte pga av gode anmeldelser, og det svarte virkelig til forventningene. Ekstremt god service frå verten- Rolf.
      Fint og rent og god standard. Savna ingenting.
      Ekstra pluss for fantastisk badstue.
      Perfekt beliggenhet midt i Lofoten. Veldig greit utgangspunkt for å komme seg rundt i Lofoten.
      Kan trygt anbefale å bestille her!

Frode

1  Takk, frodeu2015
      Anmeldt 30. mai 2021 via mobile enheter

Fantastisk service. Vi var 4voksne, og 2 små barn. Før vi kom, så hadde de vært ute å kjøpt barnestol, og reiseseng ❤️
      Nydelig rorbu med 3 soverom, og to bad. Fantastisk beliggenhet, stor veranda med utsikt.
      Nyrenovert, rent og pent. Anbefales.

Dato for oppholdet: april 2021
      Takk, 20renatea