“Helt greit”

DIGG-Restaurant-Bar-Disko
Vurdert som nr. 6 av 13 Restauranter i Leknes
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Men, ikke noe mer. Tørre burgere, og ikke spesielt smakfulle heller.
Ikke mange alternativene her i Leknes, og dette er nok ikke mer enn helt greit, og ikke noe mer..
Det første vi fikk beskjed om var at ca halvparten av alle hovedretter ikke var mulig å bestille. Se bilde..

1  Takk, Mr_Viking1

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Besøkte stedet med barn. Fin barnemeny, men fryktelig lang ventetid. Fin plass. Maten ser innbydende ut. God milkshake, men tok veldig lang tid det også .

2  Takk, Skowenche
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Digg burger, og potetmiks, digg øl og veldig hyggelig betjening. Maten kom raskt, kommer gjerne tilbake!

Takk, ennannanannnana
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Flott sted med innbydende interiør og meget hyggelig betjening.

Vi startet med fiskesuppe og hadde hhv Skrei og Kveite til hovedrett. Rettene var smakfullt dandert, meget instagramvennlig.. Fiskerettene smakte himmelsk og var raust porsjonert i tillegg.
Seansen ble avsluttet med dessert og avec på den delikate uteserveringen.

Kan absolutt anbefales.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, bj_rnn990
anridad, General Manager på DIGG-Restaurant-Bar-Disko, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juni 2020

Tusen hjertelig takk

Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

På bobiltur i Lofoten ble det et besøk her en kveld i juni. Vi var først innom på dagtid og tok en øl på uteserveringen og sjekket menyen. Da vi kom tilbake litt seinere på kvelden for middag var det mye folk i restauranten , men vi fikk fin plass. Effektive og blide servitører jobbet bra så det ut til. Vi bestilte stekt tørrfisk og boknafisk. Maten kom raskt og smakte helt greit. Ikke den helt store opplevelsen , noe som kom av at rettene virket for tørre.. Her kunne det med fordel blitt brukt litt mer baconfett da begge rettene ble servert med små baconbiter. Hyggelig sted og hyggelige servitører gjorde alikevel dette til en positiv opplevelse. Bra porsjoner , prisnivå noe høyt.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, trond116

Reisende som så på DIGG-Restaurant-Bar-Disko, så også på

Leknes, Vestvågøy

Har du vært i DIGG-Restaurant-Bar-Disko? Del dine erfaringer!