“Middag”

DIGG-Restaurant-Bar-Disko
Vurdert som nr. 7 av 13 Restauranter i Leknes
Anmeldt 29. august 2020

Vi hadde reservert bord, men når vi kom dit virket de uvitende om dette. Fikk maten ganske raskt, og denne smakte helt ordinært. Hverken mer eller mindre. Det gikk lang tid fra vi var ferdig til de kom å hentet de tomme fatene, og da vi skulle bestille dessert fikk vi beskjed om at det ikke gikk. Kjøkkenet var stengt. Dette kunne vi fått beskjed om litt tidligere. I det hele tatt er dette i min mening en middelmådig restaurant og jeg har ikke noe trang til å dra tilbake hit.

Takk, hildeh895

Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Bestilte bord uten problemer. Ved ankomst ble vi kjapt vist til bordet, og kort tid etter kom servitøren og tok i mot bestillingen. Vi fikk kjempegod focaccia mens vi ventet på maten. Etter en kort stund kom maten vi hadde bestilt, nydelig mat, i rause porsjoner.
Men deretter skjedde det lite, ingen kom for å sjekke om maten smakte, eller om vi ville ha mere å drikke. Ikke spurte de om vi ville ha dessert heller. Vi måtte til slutt hanke tak i en servitør for å få mere drikke, dessert bestemte vi oss for å droppe.
Så om det kan bli mere fokus på å holde kontakt med gjestene underveis, så kan dette bli en skikkelig bra restaurantopplevelse.

2  Takk, toneg495
Anmeldt 7. august 2020

Spiste kveite og den retten var helt nydelig!! Tilbehøret var enkelt men veldig smakfullt! Store porsjoner til å bli skikkelig mett av.

Takk, 611lillianb
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Kjempegod mat, -vi spiste boknafisk og tørrfisk. Store porsjoner! Hyggelig betjening, stilige lokaler. Anbefales!

Takk, annebD9641GC
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte bord for to dagen før. Det var lurt i disse koronatider. Vi fikk forholdsvis raskt både mat og drikke. Pga pågangen denne sommeren var de gått fri for flere ølsorter og matretter. Vi bestilte tørrfisk - hel og halv porsjon. Halv porsjon på bildet. Retten var smakfull, men erterstuingen var noe tørr. Betjeningen var hyggelig og lokalet innbydende. Anbefales for de som er innom Leknes ☺️

Takk, veronicabS1374NY

Reisende som så på DIGG-Restaurant-Bar-Disko, så også på

Leknes, Vestvågøy

Har du vært i DIGG-Restaurant-Bar-Disko? Del dine erfaringer!