“Supergod Lammeskank og veldig god service.”

DIGG-Restaurant-Bar-Disko
Vurdert som nr. 7 av 16 Restauranter i Leknes
Anmeldt 11. august 2021

Ble godt tatt imot av blide og vennlig betjening i hyggelig lokale.

Fikk god oppfølging, og ble godt ivaretatt på stedet. På spørsmål fikk vi vite at Lammeskanken deres var spesiell pga råvarer og lam fra nærområdet.

Vi bestilte oss lammeskanken, og den var helt nydelig. Skikkelig mør og god, som alt av tilbehøret.

God porsjon som mettet godt.

Anbefales

Takk, Affe H
Anrida D, Marketing på DIGG-Restaurant-Bar-Disko, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2021

Tusen hjertelig takker

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat og store posjoner. Vi prøvde burger, grillet tørrfisk og kveite. Trekker ned at prisen er høy. Trekker opp at barna fikk mat først og ekspeditør var veldig hyggelig mot dem og lyttet. Veldig god glutenfri burger. Stort minus at de begynte og rydde bordet før alle var ferdige og spise. Trekker opp at barna fikk en kjærlighet til dessert, ned at servitør ikke tok meg på alvor og svarte uten å vite om det var gluten i den. Han sjekket det da jeg spurte en gang til. Tipp topp

Takk, Monika A
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

God mat, rask servering og hyggelige betjening. Rent og pent i lokalet og toaletter.
Barnestoler tilgjengelig. Vi har allerede gjenbesøkt og kommer garantert igjen

Takk, kenthroger
Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Positivt overrasket! Litt dyrt, men god nok mat og god service. Spiste burger som var hjemmelaget og veldig god. Pluss for gode glutenfri alternativer!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 366karianneh
Anmeldt 25. juni 2021

Har vart allerede med familie mange ganger og atmosfære er veldig veldig god og alle personell som jobber er veldig snill. Mat er fantastisk og Fondant er det beste som finnes og kun har og syns jeg personlig at var gang vi kommer å spis er det FANTASTISK. ❤️

Takk, laurarS9250OQ
Anrida D, Marketing på DIGG-Restaurant-Bar-Disko, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juni 2021

tusen takk

Reisende som så på DIGG-Restaurant-Bar-Disko, så også på

Leknes, Vestvågøy

Har du vært i DIGG-Restaurant-Bar-Disko? Del dine erfaringer!