Ann-Kristin F
        kr 1 749
      20.4 km fra Brustranda Sjøcamping
      Se flere hoteller i Leknes
      Anmeldt 23. juli 2017 via mobile enheter

Her var det mye som var galt kan man si.

Nesten alltid fritt for tørkepapir eller dopapir. Do/dusj blev vasket 1 gang om dagen, så det var minst sagt skittent og jevlig. Koster penger att dusje, greit det men da får de gjerne vare varmt vann.

Hytta var ikke vasket og utstyret var gammelt og slitt, fikk virkeli ikke lyst å lage mat med ødelagte panner og kasseroller.

Styr unna.

Dato for oppholdet: juli 2017
      1  Takk, Mattias E
      Anmeldt 21. juli 2017 via mobile enheter

Helt grei plass å sove med campingvogn. Alt for lite toaletter og dusjer til alle. Måtte stå i kø halv seks på morgenen. Kunne trengt en oppdatering. Strøm på campingen hadde de heller ikke. Dette var noe de slet ofte med. Prisen for overnatting var 200kr. Så prisen er fin for en natt spesielt når vi ikke fikk strøm til vogna. Ellers var det lite å finne på der. Så vi reiste tidlig neste dag! Ikke noe sted for ungdom eller unge voksne.

Dato for oppholdet: juli 2017
      Takk, CecilieLo
      Anmeldt 29. mai 2017

Fantastisk beliggenhet for campingplassen som i seg selv kan gis full score. Service og renhold trekker kraftig ned.
      Vi ankom campingplassen torsdag, og allerede da melde vi om manglende lys i servicebygg. Dette ble purret på i løpet av lørdag, men ingen lys kom innen vi forlot søndag.
      I samme periode ble det ikke vasket eller rengjort på toalett og dusjfasiliteter. Dusjene som er plassert nærmest hovedvei har ingen varme, så her må man være klar for å fryse etter endt dusj. Dusjene i servicebygget starter med en gang man legger på 10kr, og gir deg ingen mulighet for justering av temperatur.
      Alt i alt er dette en campingplass vi gjerne besøker igjen på grunn av dets beliggenhet, men kun dersom renhold og service oppgraderes betraktelig.

Dato for oppholdet: mai 2017
      4  Takk, Nina Elise S
      Anmeldt 17. juli 2016 via mobile enheter

Hyttene - de for seks personer - har tynne skumgummi-madrasser og senger som knirker. Gjelder i hvert fall hytta vi hadde. Kjøleskapet var alt annet enn imponerende, og det var ikke nok bestikk, og hytta var litt for skitten. Spesielt badet hadde hatt godt av en rundvask. Internett funket ikke, og det er kun i kafeen (eksternt bygg) at det er nettilgang. Området/naturen campingplassen ligger i, er dog fantastisk. Men det er neppe eierens fortjeneste ...

Jeg synes 1050 kr per døgn for dette er for dyrt i forhold til hva man får.

Dato for oppholdet: juli 2016
      4  Takk, 862kjetilv
      Anmeldt 1. juli 2015 via mobile enheter

Brustranda er ryddig og fin. Selv om de var litt umoderne inneholdt de det vi trengte av kopper og kar . Flott beliggenhet helt nede ved sjøen! Kunne nyte deilig kveldssol fra benken utenfor hytta mens vi grillet middag. Minus at det ikke var så mye matvarer å handle her, så vær forberedt på å ta med det du trenger til oppholdet. Pluss avtar det var kafé der slik at vi kunne kjøpe ferdig mat.

Dato for oppholdet: juli 2015
      Takk, IngridK300