“Nydelig mat og svært hyggelig betjening!”
Anmeldelse av Aimee's

Aimee's
Vurdert som nr. 4 av 16 Restauranter i Leknes
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Beste burger jeg noensinne har spist fikk jeg hos Aimees’s i Leknes Lofoten. Nydelig mat og hyggelig betjening! At de bruker lokalproduserte råvarer er et stort pluss! Anbefales!!

Takk, TorF_12

Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Sjelden har jeg fått en så god torsk.
Perfekt på alle måter.
Når Aimee sjøl stod for serveringen på bordet vårt på en så hyggelig og profesjonell måte blir det topp karakter

Takk, Ole Martin H
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Jeg hadde en svært god opplevelse på Aimee's. Maten vi fikk servert var utrolig god, det samme gjelder oppfølgingen fra hyggelige og dyktige servitører. Strålende!

Takk, krisssjo
Anmeldt 2 uker siden via mobile enheter

Dato for besøk: juli 2022
Anmeldt 2 uker siden via mobile enheter

Dato for besøk: juli 2022

Reisende som så på Aimee's, så også på

Leknes, Vestvågøy

Har du vært i Aimee's? Del dine erfaringer!