“Veldig godt måltid”
Anmeldelse av Aimee's

Aimee's
Vurdert som nr. 4 av 16 Restauranter i Leknes
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

7 personer. Veldig hyggelig måltid. Topp nivå! Spiste torsk og biff(entrecôte). God service og kontakt med Aimee, som eier og driver restauranten

Takk, Road51822069298

Anmeldt 26. juli 2021

Fantastisk mat, fantastisk søt servitør som fulgte opp meget bra. Når vi fikk vite at alt innhold i burgeren var egenprodusert scoret de (om mulig) enda høyere. Rett og slett perfekt måltid!

Takk, RobEst1982
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Det var en meget positiv opplevelse. Utsøkt biff, og superb betjening.
Anbefales på det varmeste ‍

Takk, anitahJ9162CE
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Beste burger jeg noensinne har spist fikk jeg hos Aimees’s i Leknes Lofoten. Nydelig mat og hyggelig betjening! At de bruker lokalproduserte råvarer er et stort pluss! Anbefales!!

Takk, TorF_12
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Sjelden har jeg fått en så god torsk.
Perfekt på alle måter.
Når Aimee sjøl stod for serveringen på bordet vårt på en så hyggelig og profesjonell måte blir det topp karakter

Takk, Ole Martin H

Reisende som så på Aimee's, så også på

Leknes, Vestvågøy

Har du vært i Aimee's? Del dine erfaringer!