Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Småplukk, men det første man kommer til er et litt rotete inngangsparti. Spisesal, resepsjon og inngangsparti deler et lite areal og det blir uoversiktlig.
Renholdet er ikke noe å skryte av. Tviler på at det er støvsuget, og i alle fall ikke vasket på gulvet etter siste utsjekk. Litt trangt rom, men man får det man betaler for.
På badet lå det en brukbar mengde skitt og hår på gulvet. Alle former av håndduker manglet.
Hvis ikke frokosten imponerer dropper vi Scandic Leknes i neste runde.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Sommerferierende
Kristian T, Daglig leder på Scandic Leknes Lofoten Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2018

Kjære Sommerferierende!

Jeg beklager så mye at ditt opphold ikke oversteg dine forventninger.
Jeg kan være enig med deg om at lobbyområdet er litt lite, og vi gleder oss veldig til vi setter i gang med utbygging. Da får vi et mye større område, som gjør det lettere å orientere seg.
Vi rengjør alle rom hver dag, men her har det skjedd en glipp. Dette vil vi ta en prat med renholdspersonalet om.
Jeg håper virkelig vi ser dere hos oss ved en senere anledning.

Anmeldt 27. juni 2018 via mobile enheter

Lang innsjekkingstid, sure resepsjonister og små rom til overpris. Lite serviceinnstilt personale- og tidenes dyreste 0,33 liters colaflasker. Relativ grei frokost- men sen påfyll av populær mat. Styr unna!

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, 448wenchen

Hei, Wenche!

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding.
Vi forsøker hver dag å gi vårt beste til våre gjester. Det kan dessverre enkelte ganger bli litt ventetid ved innsjekk, dersom mange gjester ankommer samtidig. Service er vanligvis en av de tingene vi scorer godt på, så her har vi dessverre glippet. Jeg beklager veldig at servicen ikke oversteg dine forventninger.

Anmeldt 21. juni 2018 via mobile enheter

Rolig kjekt hotell i gangavstand fra alt man trenger på Leknes. Rommene freshe, med sofa, slik at man slipper å sitte i senga hele tida mens man er der, slik det er på mange andre lignende hoteller.
Basal, men helt ok frokost. Ferskt brød daglig. Positivt med frukt-tilbud og små shotter med smoothies, samt med litt kaker for dem som liker sånt.

De har en tendens til å ta for smale laken på sengene, slik at vi som sover urolig ofte havner under alt sengetøy på morgenen, der har de et forbedringspotensiale.

Minibar på rommene, men de fleste av disse fungerer ikke. Te-koker tilgjengelig, men sikring gikk da denne skulle testes.

Litt trangt bad.

Hyggelig og serviceinnstilt betjening.

STORT pluss med ekstra sett med pute/dyne/håndklær i klesskapet, som man kan bruke hvis man trenger flere håndklær, eller bare vil ha det litt lunt rundt seg i senga.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Whotevz

Kjære Whotevz!

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss dine tilbakemeldinger.
Vi har notert oss punktet om laken, og vil se på muligheten for å få levert større laken til våre queen-rom.
Jeg har ikke fått tilbakemelding om kjøleskap som ikke fungerer, men vi tar en runde for å sjekke de :)

Anmeldt 23. mai 2018

Frokosten var meget god. Sengeleiet var behagelig. Menyen til middag var preget av fiskeretter. Rydding på rommet etter nattesøvn var slett. Servicen i resepsjonen var bra. Jeg er medlem Av Scandic Friends og har viss erfaring fra andre Scandic Hoteller-

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Martinez368

Hei Martinez368!

Takk for din tilbakemelding. Renholderene skal være inne på rommet hver dag, såfremt ikke "Do not disturb"-skiltet henger ute.
Jeg tar en prat med de for å høre hva som kan ha skjedd her.

Anmeldt 30. april 2018 via mobile enheter

Flott lite og intimt hotell på Vestvågøya, naturlig valg for å kjøre dagsturer rundt i lofoten. Hyggelig betjening som er løsningsorientert, restaurant og god frukost. Ny oppusset rom, god seng og fine bad.Trives veldig godt i deres selskap

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, konradwith-dahl

Kjære konradwith-dahl!

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding.
Vi sees forhåpentligvis snart igjen.