Destinia.com
CheapTicketsUSD 202
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vi var 3 voksne og rommet var så lite at det var ingen mulighet for å åpne kofferten uten å legge den på senga -enda vi ikke hadde bestilt vanlig dobbeltrom. Vi hadde bedt om et stille rom, men det var fest og musikk til kl 0300. Siden var det nach i gata utenfor til kl 0500. Vi sov godt fra 0500-0900. Frokosten var dårlig. Frokostsalen var i et hjørne av resepsjonen og bordene ble ikke ryddet og vasket mellom de ulike gjestene. Man måtte be om at noen tok av bordet etter de forrige gjestene. Selve hotellet lå i en bakgate og bildene lyver. Her bor vi ikke igjen.

1  Takk, Stalheim80
Kristian Talmo, General Manager på Scandic Leknes Lofoten Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2020

Hei, Stalheim80!

Våre familierom har en dobbeltseng og en sovesofa, med sofaen utslått er det ikke så veldig god plass. Disse rommene passer kanskje best for familier med mindre barn. Jeg skal se på hvordan dette kan kommuniseres bedre på nettsiden. Litt usikker på om det var musikk inne på hotellet eller utenfra. Generelt har vi veldig lite utfordringer med festbråk. Leknes er ingen festby, og svært få tilreisende kommer hit for å feste. Vi ligger også plassert i et rolig boligstrøk, så det er lite støy i området. Resepsjonistene bruker å være flinke til å ta tak i det, dersom vi mottar klager fra gjester på støy. Jeg kan ikke med sikkerhet si hvorfor dette ikke ble gjort her. I sommer serverte vi frokost i helhold til Scandics retningslinjer. Dersom det var avvik fra dette, må jeg bare beklage. Siden vår restaurant ikke er så stor, var det noen utfordringer med kapasitet i sommer. Mange av gjestene ønsket å spise frokost sent, og da ble det vanskelig å ha plass til alle. Vi har i ettertid innført bordsettinger på frokosten, og dette har hjulpet veldig på.

Jeg er veldig lei meg for at deres opphold ikke oppfylte deres forventninger. Jeg tar med meg dine tilbakemeldinger i arbeidet med å gjøre oss bedre.

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Bodde her en helg i juli 2020. Rommet var bra og meget bra dusj. En bra restaurant har hotellet også. Veldig hyggelig betjening. Kort vei til severdigheter i sentrum. Ellers er man avhengig av bil for å oppleve naturen rundt på øya.

Reisetype: Reiste alene
Takk, 719tord

Hei, Tord!

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding.

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Fint hotell. Rene rom med varme på badet og hyggelig personale. Absolutt verdt pengene. Det som trakk ned, var at det var helt smekkfullt til frokost, og med tanke på smittevern, var dette ikke gjennomtenkt. Det var trangt mellom bordene, og man kunne umulig holde 1 meter avstand. Frokosten i seg selv var koronavennlig, men det var ikke mulig å overholde smittevernsregelen om avstand. Det sto også ting som ikke var ryddet av på bordet (fra de som hadde spist før oss) som vi måtte ta bort, og det er vel ikke helt ok heller.

2  Takk, kjersti0

Hei, Kjersti

Så font at du likte hotellet vårt.
Det var noen utfordringer med plass på frokosten når det plutselig eksploderte med gjester i sommer. Mange ønsket å spise sent, og det var mange familier. Vi har i ettertid innført et system med bordsettinger på frokosten. Da fungerer det veldig mye bedre.

Anmeldt 21. juni 2020

Kjæresten og jeg bestemte oss for å sove her en natt etter noen dager på telttur. Bestilte spesifikt et rom med king-size seng, men fikk rom med to enkeltsenger. Klaget og fikk et rom med 150-seng. Hotellet føles ut som en brakkerigg med lettvegger mellom rom og gulv, hvert fall i 2. etasje. På hotellrommene er det vegg til vegg-tepper. Vi opplevde rommet som møkkete (teppet og fettmerker på veggene), det var kun ett sett med håndkler, dusjen var delvis ødelagt (kokvarmt vann en lang stund før man kunne dusje/få kaldt vann og festet for dusjhodet var knekt). Frokosten var langt fra det man kunne forvente. Dette kan muligens skyldes korona-tiltak.

Beliggenheten kan vi heller ikke skryte av. Hotellet ligger rett ved et boligfelt og bilverksted.

Vi vil anbefale andre å velge en annen plass å bo, gjerne ei rorbu eller et hotell i Svolvær istedenfor.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Teltpar123

Kjære teltpar!

Først vil jeg på vegne av gjengen på Scandic Leknes beklage at deres opphold ikke stod til forventningene. Litt usikker på hva som har skjedd med forvekslingen av rom. Renholdere følger klare rutiner, både ved daglig og periodisk rengjøring. Jeg vil ta med meg deres tilbakemelding i oppfølging og utvikling av renholderne. Ett sett med håndklær kommer nok av at dere byttet rom, men hadde dere gitt beskjed i resepsjonen hadde dere kjapt fått et sett til.
Dere har helt rett i at frokosten var begrensett pga korona. Vi gleder oss veldig til vi igjen kan tilby en frokost med fullt utvalg som vi kan være stolte av.

Anmeldt 21. juni 2020

Hotellet har kort vei til flyplassen og enda kortere vei til sentrum av Leknes. Litt spesielle forhold pga covid-19 - så det var kun en-to middagsretter på hverdager. Ingen middag i helgene. Frokost var individuelt innpakket.
Antibac ved inngang til restaurant.
Salg av drikke fra resepsjon.
Vi bodde der i en uke pga foto-jobb.
Vi ble oppgradert ved ankomst (Scandic Friends)
Ingen rengjøring . men håndkleskifte så ofte som vi ønsket (vi puttet gamle håndkle i pose på utsiden - og fikk nye i pose på døra.)
Andre behov ble dekket via å kontakte resepsjonen.
Så alt i alt gikk oppholdet veldig greit - selv i disse tider.
Hyggelig betjening. God middagsretter i midtuke. Gratis WIFI.

Dato for oppholdet: juni 2020
2  Takk, Svein G

Hei, Svein!

Vi har som du nevner vært nødt til å begrense tilbudet noe pga covid-19. Vi ønsker til enhver tid å tilby våre gjester best mulig service, så dette har plaget oss. Vi håper å se deg tilbake hos oss når vi har kommet oss gjennom dette, og da kan jeg love deg et mye bedre tilbud.