ScandicHotels.com
Anmeldt 2. august 2021

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Vi fikk minisuite i 2 etg. Ikke heis, men gikk greit å bære kofferten. Stort rom og bad. God seng, 180 cm og god pute. Et trekk er at kjøleskapet på rommet ikke var koblet til og derfor luktet det døden da vi skulle sjekke om det var på!
Frokosten var god, bra utvalg, også for meg med cøliaki.
Gratis parkering utenfor.

Takk, Ailiskh
Anmeldt 28. juni 2021

Eldre ganske slitt hotell med enkle fasiliteter. Rom preget av tidens tann med enkel innreding, men med god størrelse. Av de enklere Scandicfrokoster. Dekket greit behovet for overnatting før man reiser videre

Takk, Kjdra66
Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Vi overnattet her to ganger i løpet av vår sykkelferie i Lofoten. Leknes er ikke et veldig spennende sted, men ligger midt i Lofoten og det er lett å komme seg videre dit man vil. Hotellet var en positiv overraskelse med moderne innredning, hyggelige ansatte og god mat. Særlig middagen vi spiste her imponerte. Rent og pent, gode senger - men litt dårlig pute. Skulle også ønske det fantes flere rom uten tepper tilgjengelig for allergikere, og at gardinene dekket litt bedre mot midnattsolen. Men alt i alt hadde vi et veldig fint opphold her!

Romtips: Superior rom var ikke særlig mye bedre enn vanlig. Omtrent samme størrelse og ikke verdt de ekstra pengene.
Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, 366karianneh
Anmeldt 24. mai 2021

Bra rom og god frokost. Hotellet ikke spesielt flott og lukseriøst, men med en viss sjel likevel
Vi fikk verdifull info om stedets natur attraksjoner, samt ypperlig hjelp til å nå disse. Dagen i Leknes var egentlig bare en ventedag til å ta Hurtigruta, men ble noe langt mer.

Dato for oppholdet: mai 2021
  • Reisetype: Reiste med venner