“God fiskerestaurant”

Johnsen's Fiskerestaurant
Vurdert som nr. 2 av 14 Restauranter i Leknes
Kjøkken: Delikatesseforretning, Norsk
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Reservasjoner
Beskrivelse: Fiskerestaurant med fiskeutsalg under samme tak, fersk fisk hver dag hele året og mye egenproduserte varer i vårt fiskeutsalg.
Anmeldt 17. juli 2018

Her fikk vi god mat til middag: torsketunge, fiskegryte og lofot-bacalao. God smak og konsistens. Vi fikk god kontakt med betjeningen som ga oss nyttige tips om Leknes.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Voyagian

Anmeldt 3. oktober 2017 via mobile enheter

Vi fikk tips om dette spisestedet da mye var stengt for sesongen. Og vi var fornøyd med at Johnsen's hadde åpent! Ikke så spennende innredning i resturanten, men vi kom for maten. Vi bestilte dagens som var sei i en kremet saus som var helt himmelsk og utvanna tørrfisk med masse hvitløk, chili i olivenolje. Første bit av tørrfisken smakte ingenting men med litt salt og dyppet i hvitløk/chilioljen så var det rågodt! Store porsjoner så det var mye god mat for pengene! Spiser gjerne igjen her når vi kommer tilbake til Lofoten:)

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Heidi S
Anmeldt 5. september 2017 via mobile enheter

Jeg spiste dampet tørrfisk, og jeg må bare si....Jeg ble stum. Så rene smaker skal man lete lenge etter. Jeg bøyer meg nesten i støvet. All ære til kokken og så klart det fantastiske utgangspunktet av et lokalt produkt! Kommer tilbake!

Dato for besøk: september 2017
Takk, Merius P
Anmeldt 28. juli 2017 via mobile enheter

Avsluttet en nydelig ferie på denne fantastiske fiskerestauranten! Vi bestilte hval biff, tørrfisk gryte og dagens som var kveite. Alt smakte helt fantastisk, maten kom kjapt og personalet var veldig koselige! Anbefales på det sterkeste hvis du er på besøk i Leknes, vi skal absolutt tilbake:)
Bon apetitt!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Iselini89
Anmeldt 26. juli 2017

Leknes er ikke verdens navle, men kommer du først dit er det all grunn til å ta en tur på Johnsens fiskerestaurant. Der får du de lekreste fiskerretter på ettermiddags- og kveldstid, inne eller ute, og på dagtid er det også mulig å få kjøpt fiskemat. Anbefales!

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Vidar B

Reisende som så på Johnsen's Fiskerestaurant, så også på

Har du vært i Johnsen's Fiskerestaurant? Del dine erfaringer!