“Vi føler oss lurt! Feeling like a fool. Prefab/frozen sold as fresh. Please not in Lofoten...”

Johnsen's Fiskerestaurant
Vurdert som nr. 2 av 15 Restauranter i Leknes
Kjøkken: Delikatesseforretning, Norsk
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Reservasjoner
Beskrivelse: Fiskerestaurant med fiskeutsalg under samme tak, fersk fisk hver dag hele året og mye egenproduserte varer i vårt fiskeutsalg.
Anmeldt 19. juli 2018

Vi hadde gledet oss til et deilig fiskemåltid i fiskens mekka - Lofoten. Johnsens i Leknes ble varmt anbefalt og vi så en meny med mye godt. For 230 kroner pr porsjon fremstilles fish and chips som et fersklaget deilig måltid. Vi spurte servitøren spesifikt om dette var laget på stedet av fersk fisk - servitøren svarte ja. Vi spurte faktisk to ganger.
Det vi fikk var panert fisk fra frysedisken med fries med grillkrydder på - som fra et gatekjøkken uten stolthet eller ambisjon.
Det er helt skammelig å late som at dette er hjemmelaget og fersk og så servere det til kunder på denne måten.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Sailbgj

Anmeldt 17. juli 2018

Her fikk vi god mat til middag: torsketunge, fiskegryte og lofot-bacalao. God smak og konsistens. Vi fikk god kontakt med betjeningen som ga oss nyttige tips om Leknes.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Voyagian
Anmeldt 3. oktober 2017 via mobile enheter

Vi fikk tips om dette spisestedet da mye var stengt for sesongen. Og vi var fornøyd med at Johnsen's hadde åpent! Ikke så spennende innredning i resturanten, men vi kom for maten. Vi bestilte dagens som var sei i en kremet saus som var helt himmelsk og utvanna tørrfisk med masse hvitløk, chili i olivenolje. Første bit av tørrfisken smakte ingenting men med litt salt og dyppet i hvitløk/chilioljen så var det rågodt! Store porsjoner så det var mye god mat for pengene! Spiser gjerne igjen her når vi kommer tilbake til Lofoten:)

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Heidi S
Anmeldt 5. september 2017 via mobile enheter

Jeg spiste dampet tørrfisk, og jeg må bare si....Jeg ble stum. Så rene smaker skal man lete lenge etter. Jeg bøyer meg nesten i støvet. All ære til kokken og så klart det fantastiske utgangspunktet av et lokalt produkt! Kommer tilbake!

Dato for besøk: september 2017
Takk, Merius P
Anmeldt 28. juli 2017 via mobile enheter

Avsluttet en nydelig ferie på denne fantastiske fiskerestauranten! Vi bestilte hval biff, tørrfisk gryte og dagens som var kveite. Alt smakte helt fantastisk, maten kom kjapt og personalet var veldig koselige! Anbefales på det sterkeste hvis du er på besøk i Leknes, vi skal absolutt tilbake:)
Bon apetitt!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Iselini89

Reisende som så på Johnsen's Fiskerestaurant, så også på

Har du vært i Johnsen's Fiskerestaurant? Del dine erfaringer!