“God kaffe. Hyggelig!”
Anmeldelse av Huset Kaffebar

Huset Kaffebar
Vurdert som nr. 1 av 2 Kaffe og te i Leknes
Beskrivelse: Du finner oss i det oransje bygget i Alf Lie gården, midt i Leknes. Idrettsgata 1. Åpningstider: Mandag til Fredag 08.00- 16.00 Lørdag 10.00- 16.00 Søndag 11.00- 18.00 Leknes koseligste kaffebar. Møtested for kaffetørste Lofotinger. Fersk kaffe, deilig sjokolade og søte fristelser.
Anmeldt 18. juni 2018

Det er alltid en opplevelse å komme hit. God kaffe og annen god drikke.. og masse godt til. Anbefaler alle å ta en kopp kaffe/annet og noe godt til.

Takk, Britt W

Anmeldt 1. august 2017 via mobile enheter

Vi kom for å ta en veldig sen lunsj. På hjemmesiden står det at de har åpent til kl 18, med det viste seg at de stenger kl 17.
Hyggelig betjening og artig innredning skapte en god atmosfære. Det var ikke allverdens å velge mellom til å spise, men det skyldes noko stor grad vår sene ankomst. Maten var helt grei.

Takk, Lars H
Et TripAdvisor-medlem
Anmeldt 5. juli 2017 via mobile enheter

Vi dro til Leknes på dagstur og var på utkikk etter god kaffe og et hyggelig sted å sitte. dette fant vi virkelig her!! Anbefales!Knallgod kaffe og søt lite kafé

Takk, Et TripAdvisor-medlem
Anmeldt 2. juli 2017 via mobile enheter

Fantastisk god mat smurte ting som var smakfullt og godt. Jeg hadde i tillegg en kafemocca som jeg tror er den beste jeg har smakt. Min kjære ble også godt ivaretatt med glutenfritt alternativ som var utsøkt i følge henne.
Kommer vi til Leknes igjen så er dette et garantert første valg. Takk for opplevelsen

Takk, Geir A
Anmeldt 19. april 2017

Flott betjening, god mat, veldig gode kaker og god kaffe :)
Fast stoppested når jeg er på tur vestover i Lofoten.

1  Takk, JannEngstad

Reisende som så på Huset Kaffebar, så også på

Har du vært i Huset Kaffebar? Del dine erfaringer!