Ulike måter å oppleve Haukland Beach på
fra USD 2 149,70
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Helt nydelig plass og gøy å fotografere, nesten umulig å ikke få et syden strand bilde;) sandvolleyball baner og surfing med sup. Kaldt i vannet selv på varme dager. Anbefales virkelig å dra hit, er nok lurt å dra tidlig på dag for å få parkering og slippe køer. Anbefales

Takk, Helene S
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig flott sted, med mange muligheter for både camping og surfing på de flotte strendene!
Med fjellene i bakgrunnen er dette bare magisk!

1  Takk, Mr_Viking1
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Som i filmen the Beach - bortsett fra noe kaldere vann... Et obligatorisk stoppested når du er i Lofoten. Jeg badet, det var kaldt (10-12C), langt under min komfortsone, men det var verdt det.

Takk, Discover726743
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Dette er stranda som de innfødte drar til! Omkranset av høye fjell, og med god plass på den langstrakte stranda, frister selv kaldt vann til et bad. Må besøkes!!!

Takk, 30wencheh
Anmeldt 13. juli 2020

Fantastisk plass. Nydelig strand og natur. Det finnes en liten kafe her og det er toaletter. Vi bestemte oss for å overnatte med telt her. Desverre ble kvelden og natta odelagte av noen" sjarmerende " 10 -15 ungdommer fra Sør Norge som festet og spilte høy musikk hele natta. De var dritings og snublet inn i teltene til de andre gjestene . Flere prøvde å få disse til å dempe seg, men uten resultat. Halv seks var festen over , da tidevannet druknet høytaleranlegget :) På morgenene lå det søppel, ølbokser og knuste flasker flere steder. Synd at noen så få skal få ødelegge opplevelsen for så mange som hadde med teltet den kvelden natt på en så fantastisk plass

Takk, 910anneliseb