2-dagers sommer sightseeing og fotografering i Lofoten

Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Haukland Beach på
fra USD 1 904,02
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Magisk strand i havgapet, var heldige med 25 grader og vindstille, seff kaldt i vannet men stranda var som på hawaii. Litt parkeringsutfordringer så ta første ledige spot.1 time og et kvarter på svolvær, verdt besøket

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, christianhayopsahl
Anmeldt 22. september 2020

Hauklandstranden er blant den fineste stranden i Lofoten.
Problemer med parkeringmed bobil da mange gikk opp på Mannen herfra.
Fikk tatt en tur på stranden oh tatt noen bilder.
Gresset over stranden var full av folk,

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, BjR1956
Anmeldt 22. september 2020 via mobile enheter

Parkerte bilen og gikk gamle veien over til Uttakleiven over fjellet. Tilbake gikk vi gamle bilveien på utsiden av fjellet. Turen var totalt på ca. 7 km og tok 2 timer. Dette kan absolutt anbefales for alle uavhengig av alder og form.

Dato for opplevelse: september 2020
Takk, staale_austrheim
Anmeldt 12. september 2020 via mobile enheter

Verdt et besøk om du er i Lofoten. Flotte turer med utgangspunkt herfra. Hvite strender og flott natur.

Dato for opplevelse: september 2020
Takk, elisabethf1973
Anmeldt 7. august 2020

En helt fantastisk strand i et magisk landskap! Det var til og med badetemperatur der da vi var der. Vi valgte heldigvis å gå på den største stranden lengst vest (ikke den som er merket med egen P-plass og telting tillat osv). Der fikk man tatt flotte bilder (uten telt og mennesker)

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, 611lillianb